Pregrinació de 2 dies sense moodle

Pregrinació de 2 dies sense moodle

by HECTOR GASCO GARCIA -
Number of replies: 5

Bon dia!

En el moodle del nostre centre estem amb la peregrinació a Eix, ja fa 2 dies sense moodle.

Hem acabat el curs, i la pròxima setmana fem les avaluacions, podríeu haver avisat amb temps per poder la previsió amb tot l'equip docent. Desitgen que no es perdi res d'informació ni rubriques ni notes...
Quina és la probabilitat que la peregrinació sigui eficient? Quan tornarà a ser operatiu?

Quan tornarà a ser funcional???

https://agora.xtec.cat/error.php?s=moodle&migrating=ea-deiadisseny


Ens veiem

In reply to HECTOR GASCO GARCIA

Re: Pregrinació de 2 dies sense moodle

by ANTONI GINARD LLADO -

      Hola Hèctor,

Els espais Moodle que es migren aquest cap de setmana (233) es varen tancar ahir a les 14:00, moment en que va començar el procés. La migració s'està fent per tandes i la vostra, si tot va bé, hauria de finalitzar aquesta tarda, tot i que no podem podem donar una hora de finalització. En cas que el procés s'allargués, estaria disponible demà.

El procés de migració no comporta cap pèrdua de dades, només el canvi de domini a educaciodigital.cat. En les primeres migracions es varen produir incidències, que es varen corregir. Tenint en compte que a les migracions de la setmana passada no hi va haver cap incidència, tenim motius per pensar que tampoc n'hi haurà aquesta setmana.


Salutacions,

Toni Ginard
Equip Tècnic Àgora

In reply to ANTONI GINARD LLADO

Re: Pregrinació de 2 dies sense moodle

by HECTOR GASCO GARCIA -
Bones!! Toni!

Moltes gràcies per les aclaracions!


Salutacions

In reply to HECTOR GASCO GARCIA

Re: Pregrinació de 2 dies sense moodle

by MONICA GRAU PRIETO -

Hola, Hector,

a banda del que comenta en Toni, dir-te que dilluns (o potser dimarts) es va enviar un correu electrònic avisant-vos de la migració a la bústia del centre i a tu mateix com a gestor del Portal d'Àgora.

Fins ara,

Mònica

In reply to MONICA GRAU PRIETO

Re: Pregrinació de 2 dies sense moodle

by HECTOR GASCO GARCIA -

Hola!

És cert, em va arribar! Tinc un problema a gmail, que elimini l'etiqueta de "Safata d'entrada" i no veig tots els correus electrònics que m'entren.

Disculpar les molèsties!

Salutacions