Configuració qüestionari

Configuració qüestionari

de NURIA ARENY GUERRERO -
Número de respuestas: 3

Bon dia,

Vaig intentar pujar un breakout però no em va deixar perquè l'arxiu era massa gran.

Llavors he creat un jo mitjançant l'eina del qüestionari.

Com que és la primera vegada que l'he fet servir m'he trobat que encara que hagi posat intents il·limitats, després del primer intent a l'alumne li surt la resposta correcta.

He anat posant pistes i quan s'acaben torna a sortir la solució.

Com puc fer per que no surti la solució quan encara no han respost bé?

Jo crec que l'error deu estar a la configuració del qüestionari. Adjunto captura de pantalla per si us serveix per ajudar-me.

Gràcies,

Núria

Adjunto qüestionari.png
En respuesta a NURIA ARENY GUERRERO

Re: Configuració qüestionari

de MONICA GRAU PRIETO -

Hola, Núria,

jo desactivaria tots els paràmetres de la primera columna. Si no et funciona passa'ns l'enllaç al qüestionari i ho mirem.

Tingues en compte que perquè quan ho provis sigui exactament igual que un alumne, hauries de tenir un usuari alumne de proves. És possible que canviant de rol, vegis coses que un alumne real no veuria.

Fins ara,

Mònica

En respuesta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Configuració qüestionari

de NURIA ARENY GUERRERO -

Hola Mònica,

Provaré com tu dius. Canviant de rol no em vaig adonar que passés això. M'ho va comunicar una alumna.

De tota manera, tindré en compte això que dius de tenir un alumne de proves en el futur.

D'altra banda, vaig fer el kudi Breakout i me'l vaig descarregar per fer-lo servir amb els meus alumnes. Ho vaig provar amb Moodle i em deia que excedia la mida màxima i quan vam fer canvi a Eix també ho vaig provar sense èxit. Hi ha alguna manera de canviar la configuració de pujada? L'arxiu té 73 MB. Més que res, per si el vull utilitzar en una altra ocasió.

Moltes gràcies,

Núria

En respuesta a NURIA ARENY GUERRERO

Re: Configuració qüestionari

de MONICA GRAU PRIETO -

Hola, Núria,

ara mateix a EIX cal que configureu el repositori del Drive o del Dorpbox per pujar fitxers de més de 10MB. Pots trobar explicat com configurar-los en aquests enllaços:


Fins ara,

Mònica