Accedir per primera vegada al Moodle

Accedir per primera vegada al Moodle

per Abel Concepcion Villaplana -
Nombre de respostes: 4

Hola a tothom,

estic com a gestor del Moodle del meu centre, quan entre a la gestió dels serveis d'Àgora puc veure que efectivament estic com a gestor.

La qüestió és que intento entrar al Moodle del centre amb l'usuari xtec, però la contrasenya no m'arriba.

Aleshores si poso la contrasenya xtec me posa dades errònies, i quan intento recuperar la contrasenya no m'envien cap correu.

Sabeu com puc fer per a poder entrar?


Gràcies per endavant.

En resposta a Abel Concepcion Villaplana

Re: Accedir per primera vegada al Moodle

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola, Abel,

l'usuari del Portal de gestió serveix només per a això, gestionar espai, restauració de la contrasenya de l'admin... Al Moodle heu d'accedir amb l'usuari "admin" que se us va enviar en el moment de l'alta. Si no trobeu la contrasenya o bé seguiu amb problemes heu de demanar la restauració d'aquest usuari. Si esteu a Àgora, podeu fer-ho a través del portal (https://agora.xtec.cat/portal) amb un usuari gestor, entenc que el teu ha de funcionar. En el cas d'estar a EIX aquesta funcionalitat encara no està activa, però ens ho dieu aquí mateix i llavors ho fem i us la fem arribar. En aquest cas, caldrà que ens indiqueu l'URL del vostre Moodle.

Podeu trobar més informació a la PMF Com demano la restauració de la contrasenya de l'usuari "admin" d'un servei d'Àgora?

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Accedir per primera vegada al Moodle

per Abel Concepcion Villaplana -

Hola Mònica,

quan entre a la gestió dels serveis d'Àgora amb el meu codi xtec, sols me surten tres pestanyes: serveis, gestors i registre d'accions.

Aleshores no puc sol·licitar el canvi de contrasenya d'usuari admin.


La url del nostre centre és: https://educaciodigital.cat/inscubelles/moodle/


Gràcies per la teva feina.

En resposta a Abel Concepcion Villaplana

Re: Accedir per primera vegada al Moodle

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola, Abel,

l'usuari "admin" del vostre Moodle ha accedit fa 4h. És possible que algun company sí que tingui forma d'accedir. Hauríeu de mirar-ho bé abans de fer un canvi de contrasenya.

Fins ara,

Mònica