Els esdeveniments del calendari es queden dins de la casella

Els esdeveniments del calendari es queden dins de la casella

par Fedor Galceran Arellano,
Nombre de réponses : 4

Bona tarda!

Des de fa un parell de dies, els esdevenimets que tinc  posats al google calendar, em deformen la vista del calendari que tinc posat com a giny al lateral esquerra. Algú sap perquè passa? Adjunto imatge del que em passa, Abans només sortien puntents en vermell i al passar el ratolí per sobre es podienn llegir.

Salutacions!

Fedor


Annexe Calendari.JPG
En réponse à Fedor Galceran Arellano

Re: Els esdeveniments del calendari es queden dins de la casella

par IGNACIO BENITO ABEJARO BOSCH,

Bon dia Fedor,

Edita el calendari i a aparença -> Bombolles d'esdeveniments selecciona l'opció En passar el ratolí
 

salutacions

En réponse à IGNACIO BENITO ABEJARO BOSCH

Re: Els esdeveniments del calendari es queden dins de la casella

par Fedor Galceran Arellano,

Bona tarda, Ignacio!

Això ho he comprovat i ho tinc tal com dius, i continua igual. Ho tenia bé fins fa dos dies, i sense tocar res de sobte va a aparèixer tal com es veu a la captura de pantalla anterior. He configurat un altre calendari nou, i em passa el mateix. Estic una mica desconcertat del que pot ser...

Salutacions!

Fedor

En réponse à Fedor Galceran Arellano

Re: Els esdeveniments del calendari es queden dins de la casella

par IGNACIO BENITO ABEJARO BOSCH,

Hola Fedor, 

Algun altre cas m'he trobat així, és possible que tingueu un altre giny que està interferint en el codi, intenta moure el giny del calendari en primera posició i ves fent proves.

En tot cas, facilitam la url del teu centre per si no ho detectes.

salutacions

En réponse à IGNACIO BENITO ABEJARO BOSCH

Re: Els esdeveniments del calendari es queden dins de la casella

par Fedor Galceran Arellano,

Hola, Ignacio!

Tens tota la raó, canviant de posició el calendari torna a funcionar correctament. He deduït que a partir de què vaig  canviar l'horari d'atenció al centre (Ho tinc com a etiqueta html), va començar a anar  malament; per tant deu ser aquest codi html  el que afectava. Aquesta solució no m'havia passat pel cap.

T'estic molt agraït, Ignacio! Moltes gràcies per la teva ajuda!

Salutacions!

Fedor