Qualificacions perdudes al moodle

Qualificacions perdudes al moodle

von XAVIER ANTONI VILA PUIG -
Anzahl Antworten: 1

Hola,

Sóc l'administrador del Moodle de l'INS Lacetània de Manresa (https://educaciodigital.cat/inslacetania/moodle/). Estic tenint un problema amb les qualificacions dels alumnes d'un dels mòduls. M'explico.. el professor afectat utilitza el moodle per anar calculant les notes de totes les meves ufs. Al curs "M5_UF1_19-20 Pol" (M5 UF1 A, Introducció a les xarxes locals A1/B2) s'han esborrat bona part dels alumnes, i junt amb ells, tots els seus lliuraments i les seves qualificacions. Consultant els logs, hi ha centenars d'entrades que diuen:


image.png

Sembla que un usuari administrador (amb id 2) ha anat esborrant totes les qualificacions de molts usuaris (uns 18), i finalment també el mateix usuari del curs.  El problema sembla ser anterior a la migració, que es va fer aquest cap de setmana passat, ja que va fer còpies de seguretat dels cursos i a aquestes còpies també els hi falten els usuaris. Alguna idea de què pot haver passat?

Moltes gràcies.
Xavier Vilà

Als Antwort auf XAVIER ANTONI VILA PUIG

Re: Qualificacions perdudes al moodle

von MONICA GRAU PRIETO -

Hola, Xavier,

després de la migració no es conserven els logs així que només tinc la informació que em dones. Si al log surt que s'ha esborrat la qualificació d'un usuari i després l'usuari en qüestió vol dir que el que s'ha fet és eliminar dit usuari. Al registre surt que primer s'ha eliminat la qualificació perquè en el procés d'eliminació primer fa això i després elimina l'usuari.

L'usuari amb id=2 és l'admin del vostre Moodle. potser estàveu fent taques de neteja i va eliminar per error? Si no és així, canvieu de seguida la contrasenya perquè és possible que us l'hagin encertada.

En condicions normals, si torneu a afegir aquests usuaris al curs, les notes les hauríeu de poder recuperar, no surten pe defecte al qualificador però si entreu a les tasques i deseu la tramesa de l'alumne sense fer canvis, o requalifiqueu els qüestionaris tornaran a aparèixer. Ara bé, com ja s'ha migrat el vostre Moodle, caldrà provar si sense els logs aquest comportament es manté.

Si les notes s'han afegit directament al qualificador, no serà possible recuperar-les.

Fins ara,

Mònica