H5P-Memory game no es veu

H5P-Memory game no es veu

von JAUME BARTOLI GUILLEMAT -
Anzahl Antworten: 9

Hola,

he creat una activitat H5P del tipus Memory game i en determinats ordinadors no es veu. En un dels ordinadors que no es veu ho he provat amb Firefox, Chrome i Safari, també he esborrat la memòria cau dels navegadors i no ho he aconseguit. He actualitzat Chrome i tampoc.

En el seu lloc, com a professor editor, veig la imatge:


Sabeu on està fallant?

Gràcies.

Als Antwort auf JAUME BARTOLI GUILLEMAT

Re: H5P-Memory game no es veu

von MONICA GRAU PRIETO -

Hola, Jaume,

i en alguns ordinadors sí que us funciona?

Ens podeu passar l'URL d'aquesta activitat per revisar-ho?

Fins ara,

Mònica

Als Antwort auf MONICA GRAU PRIETO

Re: H5P-Memory game no es veu

von JAUME BARTOLI GUILLEMAT -

Hola Mònica,

En alguns ordinadors funciona. L'Anna comenta que també li ha passat en alguna altra activitat de tipus H5P.

Passo enllaç:

https://educaciodigital.cat/iesnarcisoller/moodle/mod/hvp/view.php?id=74886

Si cal res més ja saps.

Gràcies.


Als Antwort auf JAUME BARTOLI GUILLEMAT

Re: H5P-Memory game no es veu

von MONICA GRAU PRIETO -

Hola, Jaume,

a mi em funciona amb tots els meus navegadors. Em pots indicar sistema operatiu i versions dels navegadors on no et funciona per fer proves?

Fins ara,

Mònica

Als Antwort auf MONICA GRAU PRIETO

Re: H5P-Memory game no es veu

von JAUME BARTOLI GUILLEMAT -

Bon dia Mònica,

tot just en l'ordinador on he creat l'activitat no aconsegueixo que es vegi. Les característiques són:

Windows 10 Home

Firefox 76.0.1 (64 bits)

Chrome Versió 83.0.4103.61 (Muntatge oficial) (64 bits)

Opera Versió: 68.0.3618.125

Sembla que el problema estigui en algun complement compartit dels navegadors o algun element del SO d'aquesta màquina.

Provat en d'altres ordinadors i, sembla que només falla en aquest.

No pateixis, obro l'activitat als alumnes indicant que es poden trobar amb aquesta situació i demanant feedback si és el cas.

Ja comento com ha anat.

Moltes gràcies.

Als Antwort auf JAUME BARTOLI GUILLEMAT

Re: H5P-Memory game no es veu

von MONICA GRAU PRIETO -

Hola, Jaume,

he provat amb les mateixes versions i em funciona, com tu dius, deu ser algun problema del PC.

Fins ara,

Mònica

Als Antwort auf MONICA GRAU PRIETO

Re: H5P-Memory game no es veu

von ANNA CASAMITJANA ROBERT -

Hola Mònica, 

Jo al principi del confinament en vaig posar i a diversos dels meus alumnes tampoc els funcionava i ho vaig haver de treure... semblava sobretot un problema dels navegadors, la majoria dels que m'ho van comunicar no ho veien no utilitzaven google chrome (Safari, Firefox), al Jaume ni amb chrome li funcionava. Potser que hi hagi algun error en algun dels paràmetres de configuració del pluguin H5P del nostre moodle? No corre pressa.

https://educaciodigital.cat/iesnarcisoller/moodle

Gràcies

Als Antwort auf MONICA GRAU PRIETO

Re: H5P-Memory game no es veu

von IMMACULADA PUJOL FARRE -

per si et pot servir

A mi em passava  el mateix, però després d'actualitzar java i flash va començar a funcionar ok

Als Antwort auf IMMACULADA PUJOL FARRE

[RESOLT]: H5P-Memory game no es veu

von JAUME BARTOLI GUILLEMAT -

Hola,

ja he pogut resoldre el problema. He desinstal·lat el Java i instal·lat l'última versió descarregada des de la web d'Oracle: https://www.oracle.com/java/technologies/javase/javase-jdk8-downloads.html

Ara ja puc veure l'activitat en la màquina que no es veia. Sembla que les activitats H5P no només utilitzen HTML5 si no que també necessiten el motor de Java.

Moltes gràcies a totes per les vostres respostes i interès. Ja en sabem una més.

Salut.

Als Antwort auf JAUME BARTOLI GUILLEMAT

Re: [RESOLT]: H5P-Memory game no es veu

von MONICA GRAU PRIETO -

Hola, Jaume,

l'H5P no fa servir Java, potser amb la instal·lació s'ha arreglat algun tema del PC que feia que no carregués bé les activitats.

En qualsevol cas, genial que ho hagis resolt.

Fins ara,

Mònica