Presentació en pantalla

Presentació en pantalla

per FRANCESC REVERTER SABATE -
Nombre de respostes: 3

Bon dia,

em va començar a passar divendres, i avui segueix igual.

A partir de les activitats i recusos del tema "Tasques proposades pel mes de MAIG"

em surt tot desplaçat a l'esquerra, a l'extrem esquerre de la pantalla.


També li costa molt, sembla que no respon.  Fins i tot m'ha calgut refrescar la pàgina per copiar una activitat.


https://educaciodigital.cat/inssolderiu/moodle/course/view.php?id=263#section-1

En resposta a FRANCESC REVERTER SABATE

Re: Presentació en pantalla

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola, Francesc,

ja ho hem resolt, heu d'anar amb cura quan copieu i enganxeu dins d'una etiqueta, en aquest cas, les tres darreres tasques de recuperació de l'etiqueta les havíeu copiat amb l'edició activada i això va generar un HTML que feia desmuntar tot el curs. La nostra recomanació és que a les etiquetes només hi hagi text i que si les tasques han d'estar enllaçades, les poseu directament sota l'etiqueta i no com enllaços.

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Presentació en pantalla

per FRANCESC REVERTER SABATE -

Moltes gràcies per la resolució, Mònica.

El que passa és que ara les tasques formen part de la recuperació i abans estaven en un tema concret. Prefereixo deixar-les dins tel tema, em sembla més estructurat. Però hi ha alguns alumnes que no ho troben.

Altres vegades ho havia fet i no havia tingut problema. No entenc què vols dir quan parles d'etiqueta (el tema?). No em queda clar com poder-ho fer.

Gràcies!!

En resposta a FRANCESC REVERTER SABATE

Re: Presentació en pantalla

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola, Francesc,

sí, em refereixo al Tema, és que sovint feu aquestes indicacions a etiquetes però no és el teu cas.

Sobretot mira de no tenir l'edició activada quan copies aquestes tasques, aquest ha estat el problema. També fixa't just quan desis si tot es veu bé, i si no, sempre pots tirar enrere amb el navegador i eliminar el darrer text que hagis afegit.

Fins ara,

Mònica