MISTERI en temps de coronavirus: fitxers al moodle que canvien de curs

MISTERI en temps de coronavirus: fitxers al moodle que canvien de curs

de Begoña Villarroel Guerrero -
Número de respuestas: 5

Bon dia,

Em pregunto com és possible que alguns fitxers penjats a un curs de 2n de Batxillerat apareguin misteriosament a un curs de 2n ESO.

Gràcies per donar-me resposta.

En respuesta a Begoña Villarroel Guerrero

Re: MISTERI en temps de coronavirus: fitxers al moodle que canvien de curs

de MONICA GRAU PRIETO -

Hola, Begoña,

doncs et diria que no és possible, però passa'ns les dades i ho revisem. Necessitem saber quins cursos són, quins fitxers i quan ha passat.

Fins ara,

Mònica

En respuesta a MONICA GRAU PRIETO

Re: MISTERI en temps de coronavirus: fitxers al moodle que canvien de curs

de Begoña Villarroel Guerrero -
Bona tarda Mònica,

La primera vegada que va passar, vaig pensar que m'havia despistat, a l'hora de penjar els documents.

Dins d'aquest contexte d' educació a distància, cada quinzena he penjat un document word a  tots els nivells, donant les indicacions als alumnes de les tasques que havien de fer.

Tots els documents words porten a la capçalera el nom del nivell.
La 2ª vegada i successives que ha passat això, han estat els alumnes que m'ho han fet saber, perquè jo he anat amb molta cura de penjar cada document al nivell correcte. A dins de cada curs, hi ha una carpeta , anomenada "confinement" on jo anava penjant els fitxers word.

Els cursos afectats han estat els següents:

* periode del 30 març al 27 abril :   al curs de 2n ESO , desapareix el fitxer de 2n ESO i apareix el fitxer de 2n BAT

* periode del 27 abril a l' 11  de maig:  al curs de 2n de BAT desapareix el fitxer de 2n BAT i apareix el fitxer de 1r BAT

* periode de l' 11 de maig al 25 de maig: al curs de 3r ESO   desapareix el fitxer de 3r ESO i apareix el
fitxer  de 2n ESO.

Evidentment, en cada ocasió jo he desfet aquest lio i he tornat a penjar els fitxers adequats.

Al SAU  els he demanat que comprovin les persones que tenen dret d'edició perquè aquest curs he estat de baixa uns mesos i la persona que em substituïa tenia accés al moodle.

Quan ha passat ?  als pocs dies de jo penjar els arxius, perquè els alumnes m'han avisat sempre  2 o 3 dies després de la data de l'edició.

Bé, Mònica, tant de bo sapigueu què ha passat perquè aquesta incidència ha portat mals de cap als alumnes, ja que alguns, els més despistats, intentaven  fer una tasca incomprensible pel seu nivell, i a voltes massa fàcil.

En aquest temps de coronavirus, no necessitem pirates que compliquin la tasca educativa.

Moltes gràcies
Bego Villarroel


En respuesta a Begoña Villarroel Guerrero

Re: MISTERI en temps de coronavirus: fitxers al moodle que canvien de curs

de MONICA GRAU PRIETO -

Hola, Bego,

ens pots donar l'URL del vostre Moodle?

Fins ara,

Mònica

En respuesta a MONICA GRAU PRIETO

Re: MISTERI en temps de coronavirus: fitxers al moodle que canvien de curs

de Begoña Villarroel Guerrero -
En respuesta a Begoña Villarroel Guerrero

Re: MISTERI en temps de coronavirus: fitxers al moodle que canvien de curs

de MONICA GRAU PRIETO -

Hola, Bego,

hem revisat el curs i no veiem res estrany. Els registres del curs no mostren que ningú altre hagi editat res.

L'únic que pot haver passat és que si els fitxers que pugen tenen el mateix nom (que diria que sí), Moodle et demana si vols actualitzar l'existent i pujar-lo com a nou. Si primer vas pujar el de 2n d'Eso i deprés vas anar a penjar el de 2n de Batxillerat amb el mateix nom, quan et va preguntar si volies sobreescriure'l segurament vas dir-li que sí i per tant el fitxer de 2n de Batxillerat es va actualitzar també al de 2n d'ESO.

Et recomano que posis noms diferents als fitxers perquè no coincideixi el nom i et trobis amb aquest problema.

Fins ara,

Mònica