SERVEI D'ÀGORA EN PROCÉS DE MIGRACIÓ

SERVEI D'ÀGORA EN PROCÉS DE MIGRACIÓ

per Ana Bravo Millan -
Nombre de respostes: 11

Bona tarda,

Em surt que el servei d'àgora està en procés de migració, ara fa ja més de 48 hores (des de divendres, almenys que sàpiga). Quan estarà resolt? Els alumnes no poden treballar. 

Gràcies,

Ana

En resposta a Ana Bravo Millan

Re: SERVEI D'ÀGORA EN PROCÉS DE MIGRACIÓ

per DANIEL ALMIÑANA SAEZ -

Hola, faig la consulta aquí per no començar una altra conversa per parlar del mateix.

Vau avisar amb cap correu de l'aturada tot el cap de setmana? Jo almenys no el trobo. 

Se suposa que aquest cap de setmana hauria de ficar les notes de 2n de batxillerat, com a molt tard avui, i no puc fer les mitjanes perquè no puc accedir a les tasques del moodle. 

Saliutacions,

Dani

En resposta a DANIEL ALMIÑANA SAEZ

Re: SERVEI D'ÀGORA EN PROCÉS DE MIGRACIÓ

per MONICA GRAU PRIETO -

Daniel, Ana,

en principi demà al matí ja estarà actiu el vostre Moodle.

Divendres al matí es va enviar un missatge a la bústia del centre per avisar. Avui uns quants centres ja estan actius. Ana, en el teu cas que has afegit la captura et confirmo que fins demà no estarà. Quan estigui actiu, també rebreu un missatge per informar-vos.

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: SERVEI D'ÀGORA EN PROCÉS DE MIGRACIÓ

per DANIEL ALMIÑANA SAEZ -

Gràcies per la resposta, Mònica.

Per a properes vegades, podríeu enviar el correu també a l'administrador, com pensava que es feia fins ara, i sobretot, si és possible, a tots els usuaris?

Salutacions,

Dani

En resposta a DANIEL ALMIÑANA SAEZ

Re: SERVEI D'ÀGORA EN PROCÉS DE MIGRACIÓ

per CARMEN DOMINGUEZ CLAVER -

Per no encetar un altre tema, m'afegeixo a aquest, quant a les comunicacions que feu, com no m'és possible tenir accés al correu del centre, agrairia féssiu les notificacions aquí mateix o si cal notificar o fer algun canvi, si us plau, podeu fer-m'ho saber a la meva adreça de correu, que és la següent:

cdoming4@xtec.cat

Avui al matí serà ja finalment operatiu moodle? Acabo de provar-ho i no és possible. Ara és un moment molt delicat.

Carme Domínguez Claver

https://agora.xtec.cat/inscubelles/moodle

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: SERVEI D'ÀGORA EN PROCÉS DE MIGRACIÓ

per JOSEP MARIA SARDA CAIMEL -

Bon dia Mònica i a la resta,


només és per curiositat, la intenció del departament és traslladar tots els moodles d'Agora a la nova plataforma EIX?

Si la resposta és que si, que igual no ho sabeu.

Seria possible que aquest trasllat es fes a l'estiu? Un dels motius que la gent abandona Moodle a favor de plataformes Classroom, o Teams, és que en elles no es troben de sobte que un dia volen treballar i se la troben o saturada, o fora de servei, o ...

Hem de pensar que estem a final de curs en 2n de batxillerat i cicles formatius. La situació actual ja es prou complicada per tothom, com perquè a sobre tinguis previst, fer alguna activitat i et trobis la teva plataforma aturada.

És només una reflexió, res més.

Gràcies,


Josep M


En resposta a JOSEP MARIA SARDA CAIMEL

Re: SERVEI D'ÀGORA EN PROCÉS DE MIGRACIÓ

per Pepi Garrote Alcaide -

Bon dia Josep Maria,

el canvi de l'entorn actual cap a EIX és una actuació de complexitat elevada i que en conseqüència requereix d'un estudi i planificació importants. Aquest projecte es va començar a desenvolupar fa alguns mesos i donada la situació en la que ens hem trobat ha calgut precipitar la seva posada en marxa.

Us podem garantir que les actuacions que s'estan portant a terme són absolutament necessàries. El final de curs no és el millor moment per fer-vos més complicada la vostra feina, estem d'acord.

El procés de migració es planifica en el cap de setmana i els tècnics treballen en horaris molt extensos per tal de que el dilluns al matí ja en torneu a disposar.

Lamentablement no tenim opció de fer-ho a l'estiu, si haguéssim tingut aquesta possibilitat no ho hauriem fet en aquests moments.


gràcies per compartir el teu punt de vista.

Pepi Garrote

Àrea de Cultura digital



En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: SERVEI D'ÀGORA EN PROCÉS DE MIGRACIÓ

per Ana Bravo Millan -

Gràcies Mònica. 

De moment no funciona (ara són vora les 11 h del matí)

Estem en contacte,

Ana

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: SERVEI D'ÀGORA EN PROCÉS DE MIGRACIÓ

per CARLOS A. GARRIDO MESAS -

Hola a tothom (Mònica, Equip, resta participants implicats...)

Com ha dit el company, m’adreço aqui per no iniciar un altre tema similar. Escric la nota una mica alarmat per la proliferació de missatges relacionats amb migracions de servidors i interrupcions del servei de Moodle.

Volia preguntar si hi ha prevista cap actuació similar als Moodle de les EOI’s. Com sabreu, s’han suspès definitivament les proves de certificació mentre que les activitats lectives s’han perllongat fins al 4 de juny. Això implica que continuem amb classes virtuals amb plataformes alternatives però les activitats, repositoris i convocatòries es fan via Moodle. En el meu cas, això afecta el 80% del meu professorat qui en dues setmanes haurà de tancar caixa amb els lliuraments, participacions a forums, rúbriques  i d’altres actuacions, i així avaluar definitivament.

Si fos el cas que estigui previst, ens podreu avisar amb temps de reacció tant per professorat com alumnat? - Si pot ser al meu correu corporatiu, per agilitar tramitacions.

I si no s’ha de fer res, disculpeu la consulta i molta salut pel que queda fins que podem retrobar-nos en la tercera fase Somrient

Gràcies.

Administrador Moodle – (EOI Garraf)


En resposta a CARLOS A. GARRIDO MESAS

Re: SERVEI D'ÀGORA EN PROCÉS DE MIGRACIÓ

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola, Carlos,

de forma immediata no està previst. Es farà però primer s'ha de migrar tot Àgora.

En qualsevol cas, no patiu que us avisaran segur al correu del centre. Tingueu en compte que en els casos que s'ha fet de forma més ràpid i amb menys dies d'avís ha estat per controlar l'augment de demanda dels servidors d'Àgora. Com s'ha dit a algun altre fil, les circumstàncies han fet que tot es precipités.

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: SERVEI D'ÀGORA EN PROCÉS DE MIGRACIÓ

per DANIEL ALMIÑANA SAEZ -

Hola Mònica,

Com ben ha dit un company, serveix de poc enviar un email al correu de centre. Ja tenen prou feina els administratius com per llegir i destriar correus sobre moodles, nodes, etc., i que a més entenen que ens arriben als administradors com jo ho pensava també. Veig que no hi ha creada la notícia de l'aturada a la plana principal d'aquesta web, que potser és la que ens arriba directament als administradors. 

De totes maneres, penso que el més útil és enviar un correu automàtic a tots els usuaris: professors, administradors i alumnes.

Salutacions i gràcies per la feina.

Dani