error calendari

error calendari

de JAURES SANCHIS VILAPLANA -
Número de respuestas: 13

Hola, a la pàgina principal ja es veu el calendari, però si entres a una de les notícies apareix tal i com us adjunto a la imatge. Sabeu per què passa?

Gràcies com sempre pel vostre suport. 

El n ostre web és insbrugulat.cat

Adjunto ERROR CALENDARI.JPG
En respuesta a JAURES SANCHIS VILAPLANA

Re: error calendari

de IGNACIO BENITO ABEJARO BOSCH -

Bon dia,

Sembla que això va ser un error comú de Google que va afectar diversos nodes divendres pasat, semba que ja està solucionat, ens ho podeu confirmar?

salutacions

En respuesta a IGNACIO BENITO ABEJARO BOSCH

Re: error calendari

de JAURES SANCHIS VILAPLANA -

Hola Ignacio, 

Ara es veu bé a la pàgina principal, però si cliques sobre un article i entres en ell, a l'esquerra no surt el mateix format de calendari, sino que surt la imatge típica de calendari, el problema és que no se amb quin calendari està asssociat perquè els events que hi ha no són els que estan posats a la portada. entra a la nostra web i mira't si tens temps això que t'explico insbrugulat.cat

Fins ara i merci!

En respuesta a JAURES SANCHIS VILAPLANA

Re: error calendari

de IGNACIO BENITO ABEJARO BOSCH -

Bona tarda Jaures,

L'error de Google no va desconfigurar res de la vostra pàgina, únicament mostrava un error perquè no podia connectar amb l'API de Google.

He accedit al vostre web i sembla que el calendari de la pàgina principal es diu Brugulat (https://agora.xtec.cat/ies-brugulat/calendar/brugulat/) Proveu a editar el calendari i a l'opció visualitza marqueu graella. Si voleu establir la resta de calendaris com aquest, teniu que editar-los i marcar l'opció llista.

salutacions

En respuesta a IGNACIO BENITO ABEJARO BOSCH

Re: error calendari

de JAURES SANCHIS VILAPLANA -

Hola de nou

Ara em surt que no hi ha cap esdeveniment, quan si hi ha coses appuntades aquest mes, sobretot les preinscripcions, com és que ara no surten els dies?...Jo no he tocat res!


Fins ara i gràcies

En respuesta a JAURES SANCHIS VILAPLANA

Re: error calendari

de IGNACIO BENITO ABEJARO BOSCH -

Bon dia Jaures,

Comprova que el id del calendari correspon amb el de Google i assegurat que aquest no estigui donant problemes, ja que sembla que des de divendres la cosa no va gaire fina, però com et comento això depen de Google, nosaltres no podem fer res.

salutacions

En respuesta a IGNACIO BENITO ABEJARO BOSCH

Re: error calendari

de JAURES SANCHIS VILAPLANA -

Jo ho veig bé!, però segueix veient-se malament...m'ho podries mirar que s'ha desconfingurat, si us plau?...Gràcies

insbrugulat.cat



En respuesta a JAURES SANCHIS VILAPLANA

Re: error calendari

de IGNACIO BENITO ABEJARO BOSCH -

Hola Jaures,

Accedint al calendari https://agora.xtec.cat/ies-brugulat/calendar/brugulat/ veig que el id del calendari de google no es correcte. Caldrà que afegiu l'identificador que us proporciona Google a la casella ID del calendari.

salutacions

En respuesta a IGNACIO BENITO ABEJARO BOSCH

Re: error calendari

de JAURES SANCHIS VILAPLANA -

Hola de nou, 

El calendari que tenim integrat és el del Brugulat, i aquest té agregat altres calendaris que veig que han desaparegut i no em dona poder-los seleccionar tot i que veig que estan definits amb el seu id corresponents. Suposo que aquí està el problema, el calendari que hi ha per definició és el del Brugulat, però al calendar google no existeix un calendari tal qual, per que aquest és agrupat amb altres calendaris que si els tenim associats al google. No se si m'explico

No ho entenc, fins la setmana passada es veia tot bé. 

insbrugulat.cat


Fins ara

En respuesta a JAURES SANCHIS VILAPLANA

Re: error calendari

de IGNACIO BENITO ABEJARO BOSCH -

Bon dia Jaures

Has d'anar als calendaris i crear una categoria i després al calendari brugal a l'opció calendari agrupat -Obtingueu calendaris de i heu de triar categoria.

Us he creat un exemple, al calendari https://agora.xtec.cat/ies-brugulat/calendar/coordinacio/ he creat la categoria coordinació, si accediu al brugal veureu que ara podeu agrupar per categoria.

salutacions

En respuesta a IGNACIO BENITO ABEJARO BOSCH

Re: error calendari

de JAURES SANCHIS VILAPLANA -

Ho sento Ignacio, continuo sense enterar-me per a què serveix el que m'estas explicant, ara a la web es veu bé, però surten els esdeveniments repetits, jo no he fet res, has modificat tú alguna cosa. Es que el que no entenc és si fins ara estava ben confingurat com és que de cop no es veu o es veu malament?

Perdona'm i gràcies per la paciència

Fins ara

En respuesta a JAURES SANCHIS VILAPLANA

Re: error calendari

de IGNACIO BENITO ABEJARO BOSCH -

Bon dia Jaures.

Si ho he fet funcionar, com et dic al missatge anterior, us he creat una categoria amb el nom coordinació dins el calendari https://agora.xtec.cat/ies-brugulat/calendar/coordinacio/ 

Després al calendari principal, el brugal, he agrupat per categoria afegint la categoria coordinació.

Aquest pas, es el que teniu que realitzar per agrupar tots els calendaris que desitgeu.

calendari

salutacions

En respuesta a IGNACIO BENITO ABEJARO BOSCH

Re: error calendari

de JAURES SANCHIS VILAPLANA -

Vols dir, que si en el calendari Brugulat que el tenim com a agrupat, hem d'afegir la resta de calendaris, però ara mateix no m'apareix cap altre quan selecciono que no sigui el de coordinació, com puc fer per seleccionar cada un dels que vull 1r eso agenda, 2n eso agenda......tots aquests?..els he d'anar creant com a categoria i com els relaciono amb el calendari del google, no ho entenc..no tens un tutorial per a poder-lo fer?

Fins ara i merci

p.d - nosaltres som el Brugulat, el Brugal és una altra cosa sacar lengua