Obertura qüestionari per grups restringits

Obertura qüestionari per grups restringits

von Gloria Soler Garcia -
Anzahl Antworten: 6

Hola,

He modificat la data prevista d'un qüestionari per provar-lo amb rol d'alumna i no sé per què no em deixa tornar a la data prevista en les exepcions de grup. Ho edito bé en els paràmetres generals però encara apareix com a obert en el rol d'alumna. Tampoc em deixa amb rol de profe, canviar la data en les excepcions de grup. Adjunto foto, però ara el suprimiré perquè hi poden haver estat accedint estudiants abans de la data prevista.

Tampoc entenc la diferència entre el ninot encerclat o no (grups separats / sense grups): si ja he restringit el grup en les excepcions de grup. He buscat la informació en els dossiers teòrics i no la trobo...

Ai...

Glòria Soler

Anhang Data qüestionari_LI.jpg
Als Antwort auf Gloria Soler Garcia

Re: Obertura qüestionari per grups restringits

von JOAN GUILLEN PELEGAY -

Hola Glòria,

Veient els paràmetres, semblaria que els valors de les dates són els que hi ha informat per defecte (data d'obertura del qüestionari).

Si és així, el que indica es que no es fa cap excepció obrint el qüestionari al mateix moment que l'obre a tothom. Per tant aquí hi ha dues opcions:

  - O indiques una data anterior, dient que estàs fent una excepció obrint-la abans

  - O desmarques aquest camp, indicant que la excepció no fa res sobre la data d'obertura del qüestionari.

En tot cas, apunto una altra cosa... Si veig bé la captura, ja deus tenir una excepció d'accés per a que només tingui accés un grup (el 2D). Llavors no entenc gaire perquè vols fer una excepció de grup. Això seria si tots els grups fessin el qüestionari i volguessis que un tingués unes restriccions menors.

Ja diràs si era això...

Joan

Als Antwort auf JOAN GUILLEN PELEGAY

Re: Obertura qüestionari per grups restringits

von Gloria Soler Garcia -

Joan,

La cosa és que he preparat tres qüestionaris iguals però amb preguntes diferents amb els mateixos paràmetres que s'obren en tres marcs horaris diferents per a tres grups de 2n de bat (2D, 2E i 2F) i mentre que el del 2E i el del 2F mostren la informació de la data d'obertura en clicar a excepció grups (t'adjunto foto) el de 2D (que és el que he remenat aquest matí per veure com anava amb rol d'alumna) no em deixa donar aquesta informació quan vaig a "excepció grups" (foto del missatge anterior)

Et passo el link i em quedaré més tranquil·la si te'ls pots mirar.

https://educaciodigital.cat/inssobreques/moodle/mod/quiz/view.php?id=141753

https://educaciodigital.cat/inssobreques/moodle/mod/quiz/view.php?id=141754

https://educaciodigital.cat/inssobreques/moodle/mod/quiz/view.php?id=141707

Et deia també que no entenc la icona del ninotet encerclat/no encerclat al costat de la tasca (he de marcar "sense grups" o "amb grups" si ja hi he restringit l'accés?)

És un qüestionari que m'ha de donar una evidència força important de cares a la qualificació final (dos són per a dilluns i un per a dimarts) i em fa patir que anant a pals de cec no l'hagi espifiada...

Moltes i moltes gràcies! 

Glòria

Anhang qüestionaris iguals.jpg
Als Antwort auf Gloria Soler Garcia

Re: Obertura qüestionari per grups restringits

von JOAN GUILLEN PELEGAY -

Hola Glòria,

Anem per parts per veure els detalls però, primer vull insistir en què ja ho tens bé (per no embolicar-nos amb el "rotllo").

- El que et deia en l'altre correu segueix sent vàlid. Quan fas una excepció s'entén que vols fer un canvi a les condicions generals (definides a l'activitat) i no et deixava fer-ho perquè miraves de fer una excepció deixant tot igual (dates, números d'intent...).
Per què als altres dos sí que t'havia deixat? Perquè segurament havies posat la informació de la restricció abans de la general, o faries algun canvi. Per "demostrar-ho", veuràs que ara també tens la del 2D, però ho he fet "fent trampes": primer he canviat l'hora del qüestionari (en un minut), he posat la restricció de grup (m'ha deixat perquè era un canvi respecte l'establert) i després he tornat a posar l'hora correcta.

- Però tot això no cal! No tenen sentit les restriccions. Ja has fet que cada qüestionari tingui hores-dates diferents i que només pugui entrar el grup que toca. Doncs no calen restriccions de grup. Jo les esborraria.
Les restriccions de grup serien si els tres grups poguessin fer el qüestionari (durant dos dies per exemple i hi hagués un únic qüestionari per a tots) i fos aquí on imposessis  a cada grup d'una restricció particular (un horari definit).

- I aquí els ninotets no afecten per dos motius. Primer perquè és una activitat "individual" i per tant, ningú veu el que fa un altre. I després perquè ja tens les restriccions de grups. En tot cas, jo sempre posaria aquí "grups separats" (així ho he deixat) perquè en algun cas et podria afectar a la correcció (que alguna pantalla no tingués l'eina de filtrar per grups, per tenir tots els alumnes endreçats, si la configures com "sense grups").

Això és tot

Joan

Als Antwort auf JOAN GUILLEN PELEGAY

Re: Obertura qüestionari per grups restringits

von Gloria Soler Garcia -

Mira, em teniu admirada!

Quan tot això acabi hem de fer una birra a Girona!

T'ho agraeixo infinit!

Cuideu-vos,

Glòria Soler