llibre qualificacions.

llibre qualificacions.

by IMMACULADA PUJOL FARRE -
Number of replies: 3

Tinc el llibre qualificacions organitzat en unitats, on hi ha tota classe d'activitats. La suma es fa per unitats, però voldria fer que les  les tasques de listening , de reading s'agrupessin en una altra categoria per a que els alumnes poguessin veure quin skill tenen més fort o més fluis.


Ho he vist en altres moodles però no se com fer-ho


Mercès

In reply to IMMACULADA PUJOL FARRE

Re: llibre qualificacions.

by MONICA GRAU PRIETO -

Hola, Immaculada,

ens pots passar l'enllaç al curs per veure com ho teniu i poder-vos aconsellar com fer-ho?

Fins ara,

Mònica

In reply to MONICA GRAU PRIETO

Re: llibre qualificacions.

by IMMACULADA PUJOL FARRE -

Et passo l'enllaç

https://educaciodigital.cat/cfa-barbera/moodle/course/view.php?id=982

Originalment està organitzat en unitats, però amb el tema de treball on line veuràs que hi ha els ultims temes que tenen noms diferetns.

El que jo voldria és:

- tenir-ho com ara amb temes ( així fan seguiment unitat a unitat)

- final pogués sumar per les activitats i tasques per skills ( reading, listening, grammar, ...) amb % diferenciat.

EStic fent un cur a IOC i ho tenen d'una manera similar a allò que jo voldria. Ho tenen per terminis i després al final suma en avaluació contínua i projecte.

Mercès



In reply to IMMACULADA PUJOL FARRE

Re: llibre qualificacions.

by MONICA GRAU PRIETO -

Hola, Immaculada,

a veure si hi entès prou bé.

Això dels listenings que comentes, si els treus de la unitat, ja no podràs sumar la seva puntuació.

Pel que fa als càlcus, tu pots calcular la nota de cadascun dels temes/categories que has creat al qualificador fent clic a "Edita | Edita paràmetres". Una de les opcions que hi ha és la "Mitjana ponderada de les qualificacions". Si tries aquest opció podries posar % a les activitats del tema. O bé, si ho tries a la categoria mare, podries ponderar les unitats. Veuràs que quan es tria aquest mètode de qualificació, apareix una columna addicional al qualificador on afegir aquest número.

No se si et serveix això, el qualificador és una mica complex. Bé, anem afinant poc a poc.

Fins ara,

Mònica