Missatges del fòrum de notícies

Missatges del fòrum de notícies

de Sílvia Fernández Toirán -
Número de respuestas: 5

Hola!

Tinc diferents cursos moodle que comparteixen alumnat. Quan envio un missatge del fòrum de notícies als alumnes, aquells que tinc inscrits a dos cursos no els reben. La resta de l'alumnat dels cursos que només tinc en una matèria sí els reben, els únics que no els reben són aquells que estan inscrits en dos cursos. He mirat i remirat amb l'administrador del centre i no trobem solució, excepte fer-me dos usuaris de professora. A veure si algú ens pot donar una solució. 

Gràcies.

En respuesta a Sílvia Fernández Toirán

Re: Missatges del fòrum de notícies

de MONICA GRAU PRIETO -

Hola, Sílvia,

ens pots passar els cursos per mirar-ho, no acabo d'entendre bé el problema.

Fins ara,

Mònica

En respuesta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Missatges del fòrum de notícies

de Sílvia Fernández Toirán -

Hola Mònica,

Els cursos estan al moodle del centre, com et puc passar els cursos? 

T'adjunto dos imatges a veure si m'explico millor: tinc un curs CMC amb tot alumnat 1r batx dividit en subgrups i un curs Biologia 1r amb només 25 d'aquests alumnes. He comprovat que si envio un missatge al fòrum de notícies marcant l'opció "envia immediatament als alumnes per correu" als que tinc a dos cursos, no els hi arriba cap missatge de cap dels dos cursos. Si ho faig com a missatge sí però els del fòrum i les respostes, no arriben. A tots dos tinc  "inscripció obligatòria", s'han afegit com a cohort...

Tampoc és un gran problema però no m'havia adonat fins ara. No sabem si és perquè jo sòc la mateixa profe a tos dos...


Moltes gràcies.

Adjunto imatge missatges dos alumnes.png
En respuesta a Sílvia Fernández Toirán

Re: Missatges del fòrum de notícies

de MONICA GRAU PRIETO -

Hola, Sílvia,

sense veure els cursos és molt difícil, pot ser que un tingui grups i l'altre no i per això si l'envies sense triar grups no els aparegui.

M'hauries de passar l'URL per accedir als cursos tipus https://agor.xtec.cat/elvostremoodle/moodle o https:educaciodigital.cat/elvostremoodle/moodle.... i indicar-me el no dels cursos.

Fins ara,

Mònica

En respuesta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Missatges del fòrum de notícies

de Sílvia Fernández Toirán -

Hola de nou,

D'enllaç al moodle tinc en aquest format: http://www.institutcorbera.cat/course/view.php?id=292

no sé si serveix...

Des del fòrum no hauria d'arribar a tothom inscrit al curs? Al fòrum només surt l'opció d'enviar als alumnes immediatament, no es poden escullir grups. Si ho faig desde missatges sí puc escollir però llavors les respostes no arriben a tots els alumnes inscrits...

Sílvia

En respuesta a Sílvia Fernández Toirán

Re: Missatges del fòrum de notícies

de MONICA GRAU PRIETO -

Hola, Sílvia,

malauradament com no és un Moodle d'Àgora no podem entrar i revisar-ho. Amb els Moodle d'Àgora podem donar suport ja que el coneixem i hi podem accedir però si ho teniu a un servidor propi no us podem donar més suport que el que podem intuir pel que ens expliqueu.

Fins ara,

Mònica