INSCRIPCIÓ ALUMNES MANUAL

INSCRIPCIÓ ALUMNES MANUAL

von Diego Castro Cantador -
Anzahl Antworten: 2

Hola bona nit.

El nostre moodle: https://educaciodigital.cat/escolalesllisses/moodle

Fins ara les families tenen accés lliure al nostre EIX. De cara al setembre volem que accedeixin amb un usuari i una contrasenya. 


Jo m'encarregaré que cada usuari (alumne) estigui associat al curs que li pertoca.

Estic preparant els cursos de l'any vinent, i els tinc en ocult per a que ningú ho pugui veure. No els posaré visibles fins el 1 de juliol. 


Llavors, 


em disposo a inscriure usuaris manualment (amb el sistema del .csv no acabo d'aclarir-me).

Poso:

- nom d'usuari, 

- mètode d'autenticació: manual

- li assigno una contrasenya nova generada per mi.

- nom i cognoms de l'alumne


- El problema ve ara, quan em demana adreça electrònica:

     - és realment obligatori que haguem de posar una adreça electrònica?

Vull dir: nosaltres havíem pensat que els alumnes poguessin entrar a la plataforma EIX amb l'usuari i la contrasenya que li adjudiquem, però creiem que no era necessari posar cap correu electrònic. 


Nosaltres estem em procés d'activació del google classrom, en aquests moments no puc generar correus per a tots els alumnes. 

És més, no tenim previst generar correus per als alumnes de P3 fins a 3r. 


Hi ha alguna manera d'inscriure als alumnes manualment sense haver de posar correu electrònic?

Realment no ens importa quin és el correu electrònic que fan servir els seus pares. Inclús en families separades tenen 2 correus. 


El que volem senzillament és generar un usuari amb una contrasenya i prou.

És això possible?


Gràcies.


Diego.

Als Antwort auf Diego Castro Cantador

Re: INSCRIPCIÓ ALUMNES MANUAL

von Diego Castro Cantador -

crec que he trobat la resposta exacta en un debat ja existent en aquest forum:



https://educaciodigital.cat/moodle/moodle/mod/forum/discuss.php?d=137390

Als Antwort auf Diego Castro Cantador

Re: INSCRIPCIÓ ALUMNES MANUAL

von MONICA GRAU PRIETO -

Exacte, Diego!

Moodle exigeix que es posi un correu però no té perquè ser real.

Jo et recomanaria però, que provis amb els fitxers CSV per a la càrrega, et serà molt més àgil. Si tens problemes, ens dius on t'has encallat i mirem d'ajudar-te. Pens que sinó cada curs hauràs de fer les tasques de forma manual.

Fins ara,

Mònica