Corregir amb rúbrica

Corregir amb rúbrica

von Gloria Soler Garcia -
Anzahl Antworten: 6

Hola de nou,

Vaig incorporar una rúbrica de correcció per a una tasca en la qual m'adjuntaven un text en un document annex.

Com és que quan descarrego cada tramesa no hi tinc la rúbrica al costat per anar qualificant? Ho he provat tenint la fitxa de cada alumne/a oberta però tampoc...hi ha res que faig malament? O és que no pot ser?

Moltes gràcies per ser-hi.

Salut,

Glòria Soler

Als Antwort auf Gloria Soler Garcia

Re: Corregir amb rúbrica

von MONICA GRAU PRIETO -

Hola, Glòria,

ens pots enviar l'enllaç a la tasca per revisar-ho?

Fins ara,

Mònica

Als Antwort auf MONICA GRAU PRIETO

Re: Corregir amb rúbrica / i QÜESTIONARI

von Gloria Soler Garcia -

Ai que bé, que t'ho miris!

TASCA AMB RÚBRICA:

https://educaciodigital.cat/inssobreques/moodle/mod/assign/view.php?id=141711

És demanar molt que també em comprovis si aquest qüestionari està ben dissenyat? https://educaciodigital.cat/inssobreques/moodle/mod/quiz/view.php?id=141707

Com que és una qualificació important em sabria greu que no funcionés...la idea és que s'obri dilluns de 10 a 12, que tinguin una hora per respondre'l un cop l'obren, que la nota sigui sobre 10 (1 punt resposta correcta, -0,5 incorrecta, 0 en blanc.) i que només hi accedeixin els alumnes de 2F...

Me'l pots revisar, si us plau? Hi ha un munt d'ítems a l'hora d'acabar-lo de configurar que no tenia gens clar per a què servien...

Hi ha algun manual de moodle de bon consultar per no molestar-vos tant?

Una abraçada,

Glòria Soler




Als Antwort auf Gloria Soler Garcia

Re: Corregir amb rúbrica / i QÜESTIONARI

von MONICA GRAU PRIETO -

Hola, Gloria,

amb la rúbrica per tenir-la a mà pots fer clic a la iconeta que veuràs aquí:

Seria important que trametin el text en PDF i et sortirà al costat. Així podràs llegir i qualificar alhora.

Pel que fa al qüestionari he fet cos canvis:

  • Activar les restriccions d'accés i configurar que només pugui accedir el grup 2F. Ho trobaràs editant els paràmetres del qüestionari a l'apartat "Restriccions d'accés". Un cop configurat ja no cal tenir-lo ocult. A més, si fas clic a l'ullet i configures tots tres qüestionaris d'aquesta manera, cada grup veurà només el seu qüestionari.

  • He modificat el paràmetre "Quan el temps expiri" perquè si un alumne esgota l'1h que té i no ha tramés no hi haurà forma d'avaluar-lo després.

Pots trobar documentació de Moodle a l'Ateneu: Materials de formació sobre Moodle 2

Fins ara,
Mònica
Als Antwort auf MONICA GRAU PRIETO

Re: Corregir amb rúbrica / i QÜESTIONARI

von Gloria Soler Garcia -

Moltes gràcies!

Entenc que si han enviat el text amb word no hi ha manera que s'obri en l'espai que queda a l'esquerra de la rúbrica...però el pdf també m'obliga a descarregar-lo...com ho faig perquè s'obri en aquest espai de correcció?

El disseny del qüestionari quant a la qualificació també era correcte? Vaig molt a pals de cec...

Em miraré el material teòric que em suggereixes.

Una abraçada, 

Glòria SOLER 

Als Antwort auf Gloria Soler Garcia

Re: Corregir amb rúbrica / i QÜESTIONARI

von MONICA GRAU PRIETO -

Hola, Glòria,

si és un PDF no t'obliga a descarregar-lo, te'l mostra al costat, en aquesta tasca no hi ha cap PDF però si trobes algun ens ho envies si no pots veure'l. En el futur els docx i els odt també es podran visualitzar, però de moment encara no és possible.

El qüestionari té la puntuació ben configurada.

Fins ara,

Mònica

Als Antwort auf MONICA GRAU PRIETO

Re: Corregir amb rúbrica / i QÜESTIONARI

von Gloria Soler Garcia -

Hola,

Moltes gràcies! Creia haver comprovat això del pdf amb rol d'alumna, però tampoc ho puc assegurar...

Cuideu-vos!

Glòria Soler