Afegir bloc de compleció

Afegir bloc de compleció

per PAULA ASOREY BERNARDEZ -
Nombre de respostes: 14

Bona tarda,

Crec que existeix una manera que els alumnes puguin anar veient en un cantó del curs les activitats que tenen fetes i les que no. He estat mirant el bloc de compleció però no se si és això i com fer que ells mateixos s'ho puguin anar gestionant o si es marca sol un cop feta cada activitat. També suposo que es van afegint les noves activitats que anem posant, oi?

Em refereixo a això. Sabeu com ho puc posar? He mirat tutorials però no em surt tot i que ho he habilitat.


Moltes gràcies!bloc

En resposta a PAULA ASOREY BERNARDEZ

Re: Afegir bloc de compleció

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola, Paula,

per fer servir el bloc "Progrés de la compleció" calen dues coses, la primera és tenir la compleció activada. Per comprovar-ho aneu a Administració del lloc | Característiques avançades i comproveu que teniu marcada la casella "Habilita el seguiment de la compleció".

Un cop habilitada, reviseu també als Paràmetres del curs que també estigui habilitada.

Finalment caldrà afegir el bloc "Progrés de la compleció" al curs. Feu clic a activa edició i afegiu el bloc.

A mida que aneu afegint activitats al vostre Moodle heu de tenir en compte que cal configurar la compleció de cadascuna d'elles. Quan creeu o editeu una activitat, veureu l'apartat Compleció de l'activitat.

Cada tipus d'activitat té paràmetres diferents per triar i configurar.

Fins ara,

Mònica


En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Afegir bloc de compleció

per PAULA ASOREY BERNARDEZ -

Bona tarda Mònica,

 Moltes gràcies, ho he aconseguit amb la teva explicació però només em surt com a mestra. Els alumnes no ho poden veure. Com pot ser? S'ha de marcar alguna cosa? Ells cliquen al curs de tercer i els apareixen les icones grans de les activitats i no els apareix a l'esquerra com a mi la barra per anar marcant.

Gràcies!

En resposta a PAULA ASOREY BERNARDEZ

Re: Afegir bloc de compleció

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola, Paula.

el format senzill elimina per defecte els blocs laterals. Si aneu als paràmetres del curs podeu canviar-ho perquè es mostrin.


Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Afegir bloc de compleció

per PAULA ASOREY BERNARDEZ -
Moltes gràcies! Ara si ho veuen. He posat l'opció que l'estudiant ho marqui. Però entro com a un estudiant i faig una activitat i no es queda marcat o intento donar-li jo amb l'usuari de l'estudiant i no s'hi queda. Com pot ser?


En resposta a PAULA ASOREY BERNARDEZ

Re: Afegir bloc de compleció

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola. Paula,

ens passes l'URL de l'activitat que proves per revisar-ho?

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Afegir bloc de compleció

per PAULA ASOREY BERNARDEZ -

Si, per exemple aquesta:

https://educaciodigital.cat/escolaprogres/moodle/mod/quiz/view.php?id=613

Quan l'he fet com a alumna no se li marca i com alumna tampoc m'ha deixat. També m'he fixat que hi ha alumnes que se'ls hi marca en la barra però no els augmenta el percentatge de complet i tot i que ho tenen fet i avaluat els hi posa incomplet encara que tinguin marcat a la barra amb un altre color aquella activitat.

Moltes gràcies

Paula,

En resposta a PAULA ASOREY BERNARDEZ

Re: Afegir bloc de compleció

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola, Paula,

ja veig el problema, tot i que ho heu configurat perquè l'alumne ho marqui, el format senzill no mostra la caixeta i no ho por marcar.

Hem accedit com una alumna que sí que té una activitat realment completada i sí que avança el %.


Si voleu fer servir la barra de progrés, seria millor que trieu el format per temes o bé que configureu la compleció de forma automàtica, no que l'hagin de marcar ells.

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Afegir bloc de compleció

per PAULA ASOREY BERNARDEZ -

Ara si!! Moltíssimes gràcies! Alguna automàtica amb la condició només de visualitzar no la marca però crec que quan tornin a entrar potser si que ja els marcarà perquè he canviat ara el paràmetre. És així oi?


En resposta a PAULA ASOREY BERNARDEZ

Re: Afegir bloc de compleció

per MONICA GRAU PRIETO -

Exacte,

si la feu automàtica amb els criteris que considereu, sí que us funcionarà.

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Afegir bloc de compleció

per PAULA ASOREY BERNARDEZ -

Si, si, estic veient que es van marcant un cop les van fent i les antigues si hi tornen a entrar també. Moltíssimes gràcies Mònica per resoldre'm els dubtes i la rapidesa!! Somrient

Paula,

En resposta a PAULA ASOREY BERNARDEZ

Re: Afegir bloc de compleció

per MONICA GRAU PRIETO -
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Afegir bloc de compleció

per MARINA DEU CENTELLES -

Hola Mònica

He afegit el bloc de compleció, i em surt això. Com puc fer perquè s'activi en aquest curs? No entenc..

rf

En resposta a MARINA DEU CENTELLES

Re: Afegir bloc de compleció

per JOAN GUILLEN PELEGAY -

Hola Marina,

Si vas al Bloc d'Administració - Administració del curs -> Edita paràmetres, veuràs que hi ha un apartat que diu "Seguiment de la compleció". És aquí on s'habilita, per a cada aula virtual, aquest seguiment.

Joan