Com puc fer una copia de seguretat?

Com puc fer una copia de seguretat?

per salva torrente martinez -
Nombre de respostes: 4

Hola, m'agradaria saber com puc fer una copia de seguretat dels meus cursos y la dels meus companys de centre i m'agradaria saber també com puc fer servir el mateix curs per al següent curs amb els mateix contingut, pero amb diferents alumnes, quina és la millor opció?

Gràcies

SALVA

En resposta a salva torrente martinez

Re: Com puc fer una copia de seguretat?

per Alejandro Hernández -
Hola Salva
T'adjunto un tutorial de com fer una copia de seguretat del teu curs.
Igual algunes captures de pantalla son diferents a la versió actual de moodle però crec que arribaràs igualment al final.

En resposta a la segona pregunta, el que has de fer és reiniciar el curs. això serveix per eliminar els alumnes i tots els seus registres tot respectant les activitats i arxius penjats per tu. Cal fer-ho per tal d'evitar barrejar antics i nous alumnes.
Bon estiu
En resposta a Alejandro Hernández

Re: Com puc fer una copia de seguretat?

per salva torrente martinez -

Hola Alejandro, ja he fet la copia de seguretat amb èxit (al tercer intent...). Ara com ho puc fer per restaurar el curs? He creat un nou curs buit, i intento restaurar l'antic curs pero no hem deixa. Com s'ha de fer? He provar de diferts formes i no aconsegeixo res de res!!! Que faig malament?????

Gràcies per tot

SALVA

En resposta a salva torrente martinez

Re: Com puc fer una copia de seguretat?

per Alejandro Hernández -
T'adjunto un altre tutorial.
Porta l'exemple d'un arxiu fet servir al meu insti, però tu nomès cal que agafis el que ha resultat de la teva còpia de seguretat.
Si tens qualsevol dubte m'ho dius.
Espero que funcioni.
(com que les versions de moodle van evolucionan, és possible que les captures de pantalla no coincideixin....però segur que tenen semblança)