Error al gneral pdf en les qualificacions

Error al gneral pdf en les qualificacions

de SALVADOR GUTIERREZ QUESADA -
Número de respuestas: 6
Bon dia, soc el gestor del Moodle del INS Margarida Xirgu que recentment hem  estat migrats al Moodle La migració ha anat bé i no ha presentat massa problemes

Tot i aix`, molts professors m'han comentat que no se'ls genera el pdf amb els comentaris de les qualificacions.No volen desactivar-lo sinó que  generi i  visualitz-lo,

Quan clicam en les qualificacions d'un alumne  surt això

pdf1

 He comprovat en Administració del lloc>Connectors > Visualització dels conectors > Tasca/connectors de la retroacció  >Comenta el PDF > Parametres que està habilitat (que és el que volem)

En «camí al Ghostcript » hem provat el camí i va bé, però  en «Camins del sistema»  que pel que he llegit (i es mostra en aquesta imatge( és necessari especificar-lo pels PDF amb comentaris (que són els que interressen als professors visualitzar) surt l'error que es mostra en la captura

pdf2

pdf3

Si faig clic m'envia a la següents pàgina :

https://docs.moodle.org/2x/ca/error/admin/sectionerror

i no puc fer res mes

Agrairia que em indiquessin com poder solucionar aquest problemes i que els PDF amb comentaris es generin i visualitzin.

Salutacions i moltes gràcies per la vostra atenció i eficiència

S.Gutiérrez

En respuesta a SALVADOR GUTIERREZ QUESADA

Re: Error al gneral pdf en les qualificacions

de MONICA GRAU PRIETO -

Hola,

ens podries passar l'enllaç a aquesta tramesa per poder-ho revisar?

Fins ara,

Mònica

En respuesta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Error al gneral pdf en les qualificacions

de SALVADOR GUTIERREZ QUESADA -

Bon dia, Mònica

Aquest és l'enllaç a la tramesa que et comentava

https://educaciodigital.cat/ies-margarida-xirgu/moodle/mod/assign/view.php?id=31537&action=grading


Hi ha més professors que m´han comentat un problema similar, però aquest en concret és sobre el que vaig fer la consulta

Gràcies per la teva atenci´co

S.Gutiérrez

En respuesta a SALVADOR GUTIERREZ QUESADA

Re: Error al gneral pdf en les qualificacions

de MONICA GRAU PRIETO -

Hola, de nou,

podeu tornar a provar aquesta tasca i altres que no funcionessin? Ara sembla que tot és correcte. Almenys ho hem pogut confirmar amb la que ens has adjuntat.

Fins ara,

Mònica

En respuesta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Error al gneral pdf en les qualificacions

de SALVADOR GUTIERREZ QUESADA -

Bona nit, Mònica

Em comenten que no es previsualitza el pdf.

Et transcric literalement el que em diuen per què no acabo d'entendre-ho :

«aquesta pantalla en la qual s'ha de previsualitzar en pdf, només es previsualitza el que està en format pdf.»

pdf

«..Això és el que ens agradaria poder fer: previsualitzar un pdf de la tasca. Ara només es previsualitzen els fitxers que estan enviats en pdf...»

« ...El que seria ideal és poder tenir aquesta vista prèvia de pdf en qualsevol format. En un tutorial que vaig veure sí que funcionava així (l'únic que no recordo és si el text en línia també es previsualitzava en pdf, però word sí i imatges crec que també).»

«... Però jo tenia entès que moodle et feia una vista prèvia en pdf d'arxius que no estan en pdf. No és així? Jo el que vull és que es faci una vista prèvia de la tasca en pdf, sigui quin sigui el format en el que m'ho manen, i fer els comentaris aquí.

Em fan referència a aquest video de yotube i jo crec que això ho fa

https://www.youtube.com/watch?v=pD0WVyLJmN0&feature=youtu.be

Aquestes qüestions me les repeteixen continuamente.Yo he mirat les configuracions de tasques des Administració de l'lloc> conectors> ... i crec que estan correctes, però...

Gràcies, Mònica, per la teva paciència i ajuda

S.Gutiérrez




En respuesta a SALVADOR GUTIERREZ QUESADA

Re: Error al gneral pdf en les qualificacions

de MONICA GRAU PRIETO -

Bon dia,

efectivament la funcionalitat existeix però encara no està implementada a Àgora o a EIX. Estem treballant-hi per afegir-la properament. De moment però, només és possible visualitzar els documents PDF.

Fins ara,

Mònica

En respuesta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Error al gneral pdf en les qualificacions

de Maria Laura Maestu -

Merci Mònica, m'he tornat boja amb aquest tema mira unoconv, etc. A veure si ens podeu avisar d'alguna manera quan això es pugui fer.