Fitxers de retroacció 1

Fitxers de retroacció 1

by Gloria Soler Garcia -
Number of replies: 1

No entenc com molts alumnes diuen que no veuen les retroaccions (el meu curs és LC2b-GS a l'institut Santiago Sobrequés de Girona) i és la tasca que hi ha a l'apartat Textos descriptius

Jo rebo el seu text, el baixo, el corregeixo amb comentaris i control de canvis del word i el torno a penjar a l'espai de fitxers de retroacció. Jo veig que hi és i els insisteixo que busquin al lloc oportú i em mostren còpia de pantalla que diu "no hi ha fitxers de retroacció". Et faig la meva còpia de pantalla (conforme hi és -Júlia Torrentà-) i la seva imatge (en un altre missatge en aquest fòrum perquè veig que no em permet posar-n'hi dos). 

Algú em deia que era perquè no tenien qualificació però no és això...n'hi ha que me'n van fer 3 i 4 versions modificades tenint en compte el feed-back sense haver-hi nota. Per tant, alguns alumnes els van veure i després van deixar de veure'ls...

Agrairia aclariment perquè és una feinada enviar 60 textos amb correcció personalitzada perquè els millorin, i que després no els vegin...

Salut!

Glòria Soler

Attachment Imatge del que jo veig.png