Ampliació de disc a Moodle

Ampliació de disc a Moodle

per ALBERT FALGUERAS XARBAU -
Nombre de respostes: 6

Bon dia!

Durant aquests dies en que hem tingut molta activitat em saltaven avisos quan la capacitat del Moodle arribava vora un 85%. En aquest cas estic proper a un 89% de la capactitat i no ha saltat cap avís. On puc fer la sol·licitud d'ampliació? Es possible que amb la migració al nou entorn els avisos no saltin de forma automàtica?


Moltes gràcies!



Fitxer adjunt Captura.JPG
En resposta a ALBERT FALGUERAS XARBAU

Re: Ampliació de disc a Moodle

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola, Albert,

de moment nosaltres mateixos controlem les quotes dels espais d'EIX perquè com dius, encara no arriben els avisos. Cada dia mirem l'estat de les quotes i ampliem les dels centres que en necessiteu. De totes maneres, si ens dius l'URL del vostre Moodle us ho revisem i us l'ampliem si cal.

Esperem que properament pugueu fer la sol·licitud igual que fèieu a Àgora.

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Ampliació de disc a Moodle

per ALBERT FALGUERAS XARBAU -
Bon dia Mònica,


Perfecte!

La nostra URL es https://educaciodigital.cat/ins-jvicensvives/moodle/

Si ens pots fer una amplicació anirà de conya. 

Una pregunta, ara que ens heu migrat hem de continuar escrivint a aquest fòrum o al d'EIX? Perquè a on estem migrats ara es EIX no?


Merci!


A

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Ampliació de disc a Moodle

per IGNASI SEBASTIA ORIOL -

Hola Mònica,


Espero que estigueu bé.

En aquest confinament, el nostre centre està utilitzant recursos per a desar àudio (pels més petits), hi hi ha molts lliuraments de deures, imatges, etc.

Ja recomanem reduir al màxim l'espai, els vídeos deixar-los a VIMEO, compartir al màxim amb OneDrive, ... però estem molt a prop del límit d'espai de disc.

Em pots mirar si ja estem en disposició d'augmentar l'espai de disc?

Gràcies.

Seguim,

Ignasi


Cuideu-vos!