Compartir la subscripció ical d'un calendari amb tots els usuaris/àries

Compartir la subscripció ical d'un calendari amb tots els usuaris/àries

de JUAN GUERRERO VERNIS -
Número de respuestas: 8

M'agradaria saber si és possible que tots els usuaris que es registren al lloc nodes es poden subscriure automàticament a un calendari (Google Calendar) que tenim a l'escola amb l'agenda de les activitats més importants. 

Tinc feta una subscripció com administrador i funciona correctament, però només el visualitza accedint amb aquest usuari. He comprovat que podria fer la subscripció manualment per a cada usuari/ària, però és molta feina.

Gràcies

En respuesta a JUAN GUERRERO VERNIS

Re: Compartir la subscripció ical d'un calendari amb tots els usuaris/àries

de IGNACIO BENITO ABEJARO BOSCH -

Bon dia Juan,

No acabo d'entendre exactament el que necessites fer, ens pots donar més detalls. Per altra banda, en aquest enllaç https://sites.google.com/a/xtec.cat/ajudaxtecblocs/personalitzacio/giny-calendari-de-google pots trobar informació del nostre giny per compartir calendaris de Google, que potser et serveix.

salutacions


En respuesta a IGNACIO BENITO ABEJARO BOSCH

Re: Compartir la subscripció ical d'un calendari amb tots els usuaris/àries

de JUAN GUERRERO VERNIS -

Hola Ignacio,

Disculpa que no m'he explicat prou bé. Ho intento ara: com administrador he importat un calendari ical que utilitzem a l'escola públicament amb l'alumnat i les famílies. Pensava que si ho feia com administrador, els usuaris que ingressen també podien visualitzar aquest calendari, però vaig comprovar que no, que hauria de fer la importació manual per a cada usuari.

M'imagino que no, però us volia preguntar igualment si era possible que en qualsevol usuari del nostre moodle Eix tingués per defecte aquesta importació concreta en el seu calendari.

Espero haver-me explicat bé ara. Gràcies per tot!


OSTRES! Acabo de veure que m'he equivocat de fòrum. La meva pregunta és del fòrum de Moodle Eix. Mil perdons. Voleu que la publiqui allà?

En respuesta a JUAN GUERRERO VERNIS

Re: Compartir la subscripció ical d'un calendari amb tots els usuaris/àries

de MONICA GRAU PRIETO -

Hola, Juan,

no et vas equivocar, com parlaves de Nodes al principi del missatge, vaig moure el fil al fòrum de Nodes.

Pots passar-nos el calendari que vols importar? Farem alguna prova però potser el problema està relacionat amb aquest bug de Moodle: https://tracker.moodle.org/browse/MDL-66103

Fins ara,
Mònica

En respuesta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Compartir la subscripció ical d'un calendari amb tots els usuaris/àries

de JUAN GUERRERO VERNIS -

Hola Mònica, tens raó, quin lio amb nodes / moodle. Em vaig equivocar en escriure Nodes.

Tampoc m'estic explicant prou bé. Com administrador faig la importació correctament, cap problema. La meva pregunta és si coneixeu algun procediment per automatitzar que en usuaris nous de Moodle pugui fer una importació d'aquest calendari, i no ho hagi de fer jo manualment un a un.

Crec que no és possible però per si de cas.

Gràcies i disculpeu

En respuesta a JUAN GUERRERO VERNIS

Re: Compartir la subscripció ical d'un calendari amb tots els usuaris/àries

de MONICA GRAU PRIETO -

Hola, Joan,

si afegeixes el calendari per a tot el lloc, els usuaris nous també l'haurien de veure.

Ens pots passar aquest fitxer i l'URL del vostre Moodle per fer proves amb el mateix calendari?

Fins ara,
Mònica

En respuesta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Compartir la subscripció ical d'un calendari amb tots els usuaris/àries

de JUAN GUERRERO VERNIS -
En respuesta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Compartir la subscripció ical d'un calendari amb tots els usuaris/àries

de JUAN GUERRERO VERNIS -

Hola de nou Mònica,

Ja he trobat el problema! Quan havia fet la importació del calendari ho havia fet a nivell d'usuari, no de lloc. Per això cap usuari visualitzava el calendari compartit, només l'administrador.

Disculpa si t'he fet perdre el temps, em sap greu, i moltes gràcies per la teva atenció.


Joan Guerrero