Icones pel format senzill

Icones pel format senzill

per Oriol Galicia Juli -
Nombre de respostes: 9

Bona tarda!

Al nostre moodle hem creat cursos nous (Infantil). Aquests cursos, a l'hora de penjar activitats, poden assignar una petita icona per a fer més visibles les tasques. Adjunto fotos exemple:




Però en els cursos que vaig carregar automàticament de la plantilla que vau proposar, no em surt l'opció de seleccionar les icones.

Les puc activar d'alguna forma? Adjunto foto:



Espero que s'entengui el meu dubte...

Moltes gràcies!

En resposta a Oriol Galicia Juli

Re: Icones pel format senzill

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola, Oriol,

segurament és que no has triat el format de curs "Senzill per temes". Hauries d'editar rel curs i triar-lo, llavors, quan afegeixes qualsevol recurs trobaràs les icones predefinides i l'espai per pujar-ne de personalitzades.

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Icones pel format senzill

per Oriol Galicia Juli -

En principi està així especificat:


Pot ser algun altre motiu?

Ja et dic, són els cursos que ja estaven preparats de la vostra plantilla.

En resposta a Oriol Galicia Juli

Re: Icones pel format senzill

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola, Oriol,

ens pots passar l'enllaç del curs afectat?

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Icones pel format senzill

per Oriol Galicia Juli -

He fet el procediment dues vegades i, ara a la segona ha acabat funcionant. Estava seleccionat "format senzill per temes", però no canviava a l'hora d'editar-ho.

Després de provar-ho un parell de vegades, suposo que s'ha activat i ha aparegut.

Gràcies i disculpa!

Oriol

En resposta a Oriol Galicia Juli

Re: Icones pel format senzill

per JOAN GUILLEN PELEGAY -

Hola Oriol,

En tot cas, si et torna a passar, insisteix i mirem si hi ha algun problema.

Jo no ho he pogut reproduir. En canviar el format apareix l'apartat en l'edició de tots els recursos. Potser era un problema de "cache".

Joan

En resposta a JOAN GUILLEN PELEGAY

Re: Icones pel format senzill

per Mireia Benaiges Trenchs -

A mi em passa exactament el mateix. Tampoc puc escollir l'opció de les icones. No apareix

En resposta a Mireia Benaiges Trenchs

Re: Icones pel format senzill

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola, Mireia,

has revisat que el format de curs sigui el "Senzill per temes"? Ens pots adjuntar l'enllaç al curs per revisar-ho?

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Icones pel format senzill

per Mireia Benaiges Trenchs -

Sí, ho hem revisat tot però no apareix.

Et passo l'enllaç de l'edició del grup. 


Moltes gràcies

https://educaciodigital.cat/escolapaudelclos/moodle/course/edit.php?id=16

En resposta a Mireia Benaiges Trenchs

Re: Icones pel format senzill

per JOAN GUILLEN PELEGAY -

Hola MIreia,

Crec que hi ha una confusió. Miro d'explicar-ho:

  • L'enllaç que adjuntes és el de l'Edició de Paràmetres del curs Moodle (l'espai de P5). Aquí és on tens seleccionat el "Format senzill per temes", correctament, i no hi ha res més.
  • La secció de "Icones pel format senzill" la trobaràs quan editis qualsevol activitat o recurs del curs. Per defecte, cada tipus d'activitat (fòrum, tasca...) té una icona. Aquest apartat permet personalitzar-la.
  • Important, estem parlant de recursos i activitats (no de seccions). És a dir, en el curs que apuntaves (P5) només hi ha, de moment, un fòrum d'avisos i notícies. Si entres i vas a Administració del fòrum -> Edita paràmetres, és allà on trobaràs aquesta funcionalitat.
  • I, com només teniu aquest fòrum (que és el que ve per defecte) apunto que, per començar a construir el lloc, només utilitzar el botó "Activa l'edició" (de color verd, dalt a la dreta) i veuràs que t'apareix la utilitat de "+Afegeix una activitat o un recurs" per començar a "pintar l'aula virtual".
Ja ho tenim!
Joan