Enllaç Google fotos i permisos

Enllaç Google fotos i permisos

per Encarnacion Prados Martinez -
Nombre de respostes: 2

Bona tarda,

És la primera vegada que vull enllaçar un article de la nostra web amb sis àlbums d'imatges que tinc creats en el Google fotos de l'escola. Vull que les persones que hi accedeixin mitjançant l'enllaç, no hagin d'iniciar sessió de Google i que únicament puguin veure les fotos que hi ha penjades (sense cap altre permís).

Gràcies,

Encarni

En resposta a Encarnacion Prados Martinez

Re: Enllaç Google fotos i permisos

per Encarnacion Prados Martinez -

Hola,

He provat una segona opció i em trobo amb un altre problema:

  • He instal·lat l'extensió "Àlbum".
  • Vaig a un dels àlbums de fotos que vull enllaçar i clico la icona de l'extensió "Àlbum".
  • Baixo amb la roda del ratolí per les 26 fotos de l'àlbum fins arribar al final de la pàgina.
  • Copio les adreces escanejades i les enganxo en el camp àlbum del meu carrusel de nodes.

Em trobo que s'escanegen totes les fotos que tinc a Google Fotos i no únicament les 26 de l'àlbum que vull enllaçar

Les meves preguntes:

  • Si opto per copiar l'enllaç de Google Fotos (primer missatge), com puc fer perquè les persones que volen veure les imatges, no hagin d'iniciar sessió de Google i únicament puguin veure les fotos sense cap altre permís.
  • Si opto per escanejar les imatges mitjançant l'extensió "Àlbum", com és que no es graven únicament les vint-i-sis fotos que vull, les fotos de l'àlbum que tinc obert?

Resto a l'espera del vostre ajut,

Gràcies!

Encarni

En resposta a Encarnacion Prados Martinez

Re: Enllaç Google fotos i permisos

per IGNACIO BENITO ABEJARO BOSCH -

Bon dia Encarnación,

Pel que comenteu sembla que no esteu seleccionant correctament l'enllaç a un àlbum amb les fotos que desitgeu, si no de tot el contingut del vostre Google Fotos. Aquest enllaç https://sites.google.com/a/xtec.cat/ajudaxtecblocs/insercio-de-continguts/creacio-de-galeries-d-imatges-amb-album us pot servir de guia. 

I efectivament els usuaris no han d'iniciar sessió a Google per tal de veure les imatges quan feu l'àlbum i el pengeu a la Web del centre.

salutacions