Canviar ordre publicació recurs Etiqueta

Canviar ordre publicació recurs Etiqueta

von ENRIC ALVAREZ NEBOT -
Anzahl Antworten: 1

Bon dia,

En un curs de Moodle en el que només fem servir el recurs Etiqueta per publicar continguts, la col·locació de la publicació de cada etiqueta segueix l'ordre de publicació: la primera està al capdamunt, la segona a continuació, etc. i la darrera publicació queda al final.

Si volem que la darrera publicació feta amb el recurs Etiqueta estigui al capdamunt l'arrosseguem amb la creu per canviar-la de lloc.

La meva pregunta és:

Hi ha alguna forma de configurar Moodle per tal que l'ordre de publicació sigui l'invers? És a dir, que la darrera publicació en lloc d'aparèixer al final aparegui automàticament al principi?


Gràcies

Als Antwort auf ENRIC ALVAREZ NEBOT

Re: Canviar ordre publicació recurs Etiqueta

von JOAN GUILLEN PELEGAY -

Hola Enric!

Et dec un correu... amb algun comentari sobre el meu lapsus "sant fostonià". Bé, et tinc clarament present... però aquests dies tot és una bogeria i ... coses que passen lächelnd

Bé, el que demanes no seria possible, ja que és un comportament de Moodle.

En tot cas, crec entendre la motivació, ja que quan has d'arrossegar més d'una pantalla, no sempre és fàcil... Així que un suggeriment ("truquillo").

- Pots crear una nova secció (tema), la poses sobre la secció en qüestió i l'ocultes. Per explicar-ho a tothom, pot tenir el nom "Creació d'etiquetes". Els alumnes no la veuran.

- Llavors, pots crear l'etiqueta allà i, un cop desada, només l'hauràs d'arrossegar just "a sota" i ja la tindràs col·locada.

Una abraçada,

Joan