Candao cursos

Candao cursos

per Nuria Del Amor Fabres -
Nombre de respostes: 6

Els cursos que ja venien determinats per la plataforma tenen un candau obert, ara bé, els que jo he creat nous no tenen candau i això em dóna problemes per canviar els títols dels temes. Què puc fer? 

Gràcies!

En resposta a Nuria Del Amor Fabres

Re: Candao cursos

per Josep Ferràndiz Farré -

Bon dia Núria,

els cursos que no tenen el cadenat només són accessibles per a usuàries inscrites. Si estàs inscrita al curs i tens el rol de professor has de poder-ne editar els continguts sense problemes.
És possible que el format del curs sigui "Format senzill per temes" (les icones de les activitats i els recursos són grans)? Tenim detectat un problema en l'edició dels títols quan el curs té aquest format senzill i s'intenta modificar directament (fent clic al llapis).
Si aquest és el cas, pots canviar el títol activant l'edició, fent clic a "Edita" (a la banda dreta del títol) i després a l'opció "Edita la secció":

Salut,
Josep

En resposta a Josep Ferràndiz Farré

Re: Candao cursos

per Nuria Del Amor Fabres -

Moltes gràcies, problema resolt, clicant a la pestanya de "personalitza" he pogut canviar el títol del tema. 

Ara bé, m'agradaria saber com puc fer un curs que sigui públic o privat, no ho trobo quan realitzo la configuració del curs. 

Merci!

En resposta a Nuria Del Amor Fabres

Re: Candao cursos

per Josep Ferràndiz Farré -

Bon dia Nuria,

un curs és public si té habilitat el mètode d'inscripció "Accés a visitant" i és privat en cas contrari.

Aquí s'explica com fer-ho: https://educaciodigital.cat/moodle/moodle/mod/forum/discuss.php?d=139148&parent=483834

Salut,
Josep

En resposta a Nuria Del Amor Fabres

Re: Candao cursos

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola, Nurira,

perquè els cursos siguin oberts has de configurar-ho des dels mètodes d'inscripció. Has de fer visible l'accés de visitants. Ho trobaràs explicat a la PMF On es troben els mètodes d'inscripció dels cursos? Com es configura l'auto inscripció o l'accés de visitants?

Fins ara,

Mònica