Sobre el tema XTEC2

Sobre el tema XTEC2

per AGUSTI BARBOLLA RODRIGUEZ -
Nombre de respostes: 5
He intentat aplicar el tema i tot em queda desquadrat.
http://agora.xtec.cat/esc-assis/moodle/
què haig de modificar?
gràcies i felicitats per les vostres iniciatives de millora.
En resposta a AGUSTI BARBOLLA RODRIGUEZ

Re: Sobre el tema XTEC2

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Hola Agustí!

Hem estat fent algunes proves i sospitem que això que comentes està relacionat amb un problema de la memòria cau del navegador quan es fa en canvi (ja que ens ho hem trobat en altres ocasions). Per tant, el que us recomanem quan seleccioneu l'aparença nova (XTEC2) és que esborreu la memòria cau del navegador i tanqueu la sessió a Moodle per assegurar-vos que no hi ha res que interfereix en el canvi. Us adjuntem una captura de pantalla per mostrar-vos com es veu el vostre espai amb el tema XTEC2 i us animem a que, quan pugueu, torneu a intentar-ho. A més, per si ho necessiteu, us hem deixat al directori theme el fitxer logo_sensetext.png (ja que, com veureu, el tema XTEC2 alinea la imatge de capçalera a la dreta i, per tant, no necessita tenir el text incorporat).

Si teniu qualsevol dubte i/o problema ja ens direu!

Una abraçada i gràcies a vosaltres per la vostra col·laboració i suport!

Sara
Fitxer adjunt agora_escolaassis_xtec2.png
En resposta a Sara Arjona Téllez (Moodle HQ)

Re: Sobre el tema XTEC2

per DANIEL FERNANDEZ GARCIA -
Jo tambe he provat de canviar al nou theme, un cop esborrada la cache, i em surt tot desquadrat!

http://agora.xtec.cat/iesalcarras/moodle
En resposta a DANIEL FERNANDEZ GARCIA

Re: Sobre el tema XTEC2

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Hola Daniel!
Hem estat revisant-ho i, com veureu si accediu al vostre espai Moodle, ara ja teniu l'aparença nova (amb les tonalitats blau "Nostàlgia" que podeu canviar des del menú Paràmetres d'estil). A més, també hem substituït la imatge de la capçalera perquè no aparegui el text (tot i que, per si les mosques, us hem deixat al directori theme dels fitxers del lloc l'arxiu logo_ambtext.jpg).
Ara revisarem la pregunta freqüent per explicar els passos que s'han de seguir una mica més detalladament (ja que, a més d'esborrar la memòria cau del navegador també és recomanable tancar la sessió de Moodle).
Una abraçada i bon estiu!
Sara