VIRUS A LA WEB DEL CENTRE

VIRUS A LA WEB DEL CENTRE

by Javier Palazon Avila -
Number of replies: 6

Bon dia. Estem rebent notificacions de les famílies que ens diuen que al entrar a la web se'ls hi obren anuncis de tot tipus. Sembla que tenim algun virus, de fet el mòbil d'una mestra s'ha a hagut de restaurar perquè se li va infectar. Apareix més sovint quan s'obre amb els mòbils, però amb algun ordinadors també està passant.

Podeu ajudar-nos a solucionar-ho? Què hauríem de fer?

Moltes gràcies.

Aquest és l'enllaç a la web:

https://agora.xtec.cat/ceip-valdelors-vandellos/


In reply to Javier Palazon Avila

Re: VIRUS A LA WEB DEL CENTRE

by IGNACIO BENITO ABEJARO BOSCH -

Bon dia,

Repasseu el darrer contingut penjat a la web validant-lo amb l'opció Text, comprovant que no hi hagin crides a javascripts externs que siguin maliciosos o sospitosos.

salutacions

In reply to IGNACIO BENITO ABEJARO BOSCH

Re: VIRUS A LA WEB DEL CENTRE

by Javier Palazon Avila -

Moltes gràcies. Però no sé com puc localitzar un javascript maliciós

In reply to Javier Palazon Avila

Re: VIRUS A LA WEB DEL CENTRE

by Javier Palazon Avila -

És possible que el problema vingui al haver protegit un article publicat amb una contrasenya? Sembla que l'spam s'obre al clicar en aquest article. A algú li ha passat alguna cosa semblant i ens pot ajudar? Gràcies

In reply to Javier Palazon Avila

Re: VIRUS A LA WEB DEL CENTRE

by IGNACIO BENITO ABEJARO BOSCH -

Hola Javier, 

No, vaig accedir al vostre article i vaig veure que s'havia inserit contingut maliciós de forma manual. El vaig eliminar però repasseu els últims continguts per si de cas en teniu mes. 

salutacions

In reply to IGNACIO BENITO ABEJARO BOSCH

Re: VIRUS A LA WEB DEL CENTRE

by Javier Palazon Avila -

Moltes gràcies Ignacio. Em podries explicar com es fa, quan puguis? La veritat és que ni jo ni els altres companys sabem. Som una escola petita i no tenim cap expert informàtic.

Moltes gràcies


In reply to Javier Palazon Avila

Re: VIRUS A LA WEB DEL CENTRE

by IGNACIO BENITO ABEJARO BOSCH -

Bon dia Javier, 

Com us vaig comentar, vaig accedir al vostre web per revisar les darreres publicacions que vareu fer, amb l'opció text i vaig veure que hi havia crides a javascripts sospitosos. 

<a href="URL DE LA PAGINA MALICIOSA">


salutacions