no tinc l'opció "Gestió de fitxers"

no tinc l'opció "Gestió de fitxers"

von Joseba Zubiaurre Lusa -
Anzahl Antworten: 4

Bon dia,

Estic intentant pujar un arxiu més gran de 10MB al servidor moodle, per a restaurar una còpia de seguretat, he entrat a l'espai de gestió d'Àgora però m'ha desaparegut l'opció "Gestió de fitxers".


Què puc fer?

Salut. Agur

Als Antwort auf Joseba Zubiaurre Lusa

Re: no tinc l'opció "Gestió de fitxers"

von Jordi Peña -

Kaixo Joseba,

He pogut veure en un altre fil que ja disposeu de Moodle-EIX. 

Rescato una resposta per part de la Mònica Grau (Tècnica d'Àgora):

En aquests moments la pujada de fitxers grans a través del portal no està operativa als Moodle d'EIX. En cas que necessiteu pujar un fitxer de més de 10MB ho heu de fer a través del repositori de Google Drive o Dropbox.

PD: Podràs afegir documents des de aquests dos serveis.

Salutacions, Agur

Jordi Peña

Als Antwort auf Jordi Peña

Re: no tinc l'opció "Gestió de fitxers"

von Joseba Zubiaurre Lusa -

Bona tarda Jordi,

Gràcies per la teva resposta però no m'ha servit, no funciona, el primer problema és que jo no tinc accés al correu de centre, únicament té accés la directora.

He intentat fer-ho amb el meu correu personal (xtec) i no em deixa, em dóna diversos errors a l'hora de les credencials, entre altres coses (en vermell) em diu que no s'ha pogut comprovar que el servidor https://educaciodigital.cat sigui vàlid i tampoc que sigui segur, i no em deixa continuar, l'he intentat diverses vegades i no l'he aconseguit.

Hauria d'haver-hi una forma més senzilla perquè els gestors de centre puguem pujar un fitxer al servidor del moodle del nostre centre, no?

Des de la migració al nou servidor tot han estat problemes, porto perdut ja un munt de temps intentant tenir l'operativitat que tenia abans i no ho aconsegueixo.

Salutacions. Agur

Als Antwort auf Joseba Zubiaurre Lusa

Re: no tinc l'opció "Gestió de fitxers"

von Jordi Peña -

Hola Joseba,

Suposo que els tècnics faran seguiment d'aquesta incidència que fas referència. Entenc que has provat de fer servir tan el Dropbox com el Drive oi?

Jo crec que solament podem demanar calma, avui dia son molt els centres que estàn fent servir els serveis d'Àgora, per aquest motiu es poden veure afectats diferents serveis i que poc a poc s'aniran recuperant. Suposo que durant els messos de menys explotació de serveis, l'equip aprofitarà per fer més migracions als nous servidors "EIX". Abans no havien tants talls pero donat l'excepcionalitat son molts centres que s'han afegit nous i que fan servir Moodle per continuar fent classe des de casa i els servidors actuals reben un gran volum de tràfic i de requisits tècnics.

Calma, Salut i som-hi. Ho aconseguirem.

Jordi Peña

Als Antwort auf Joseba Zubiaurre Lusa

Re: no tinc l'opció "Gestió de fitxers"

von MONICA GRAU PRIETO -

Hola, Joseba,

el portal de gestió encara no té totes les funcionalitats que hi ha a Àgora. Per això no pots accedir.

De moment, com no teniu accés al Portal de gestió, heu de fer servir Drive o Dropbox per pujar aquests fitxers grans.

Fins ara,

Mònica