Usuaris

Usuaris

per JORDI FONTICH VICENS -
Nombre de respostes: 4
Hola!
Tinc un dubte respecte l'alta d'usuaris: a la presentació em sembla recordar que es va comentar que tots els mestres del centre serien usuaris del Moodle del centre a l'agora, ja que es validaria per LDAP amb l'usuari i la contrasenya de la XTEC.

Això és així o ho vaig somniar? He de carregar-los jo mateix?
En resposta a JORDI FONTICH VICENS

Re: Usuaris

per Albert Pérez Monfort -
Hola Jordi,

He creat el curs Moodle a Àgora i hi he posat un tema on s'explica com configurar LDAP de la XTEC.

Cordialment,

Albert Pérez Monfort
En resposta a Albert Pérez Monfort

Re: Usuaris

per JORDI FONTICH VICENS -
Hola Albert,
he configurat LDAP i funciona. Tot i això, no em carrega les dades dels usuaris: nom, cognoms i adreça electrònica. Ho he configurat perquè carregi les dades de de la font externa i he bloquejat l'edició local. Suposo que li he de passar els paràmetres adequats a cada camp, però els desconec.

Per cert: no rebo els correus d'aquest fòrum... i l'enllaç RSS tampoc funciona... Trist

Salutacions
En resposta a JORDI FONTICH VICENS

Re: Usuaris

per Administrador/a Espai de suport -
Hola Jordi,

Això de les dades dels usuaris LDAP ho hauré de provar.

Pel que fa als correus d'aquest fòrum ara els hauries de rebre. Ens faltava configurar el correu SMTP!

L'enllaç RSS, així com el cron automàtic són dos temes pendent que volem tenir resolts aviat. Abans, però, hem de resoldre el tema de la URL amigable, ja que una cosa ens portarà a una solució fàcil de l'altre, o almenys així ho esperem.

Cordialment,

Albert Pérez Monfort