Problemes a l'hora d’importar

Problemes a l'hora d’importar

par Marcel Lopez-Mateos Romero,
Nombre de réponses : 8

Bona nit,

Estic intentant importar activitats, recursos... d’un curs a un altre del Moodle, però, malgrat que al final del procés em diu que “S'ha completat la importació. Cliqueu a contínua per tornar al curs”, quan hi entro, només ha importat els textos del resum de les seccions, res més. He fet la prova en diferents cursos i rols, però en tots els casos fa el mateix.

Gràcies per endavant.


En réponse à Marcel Lopez-Mateos Romero

Re: Problemes a l'hora d’importar

par MONICA GRAU PRIETO,

Hola, Marcel,

ens podeu compartir aquesta còpia de seguretat per provar-ho? Podeu posar-nos aquí un enllaç per descarregar-la o enviar-nos-la a agora@xtec.cat

Fins ara,

Mònica

En réponse à MONICA GRAU PRIETO

Re: Problemes a l'hora d’importar

par Marcel Lopez-Mateos Romero,

Hola, Mònica,

Perdona, no tinc molt clar a quina còpia de seguretat et refereixes, ja que hem començat a utilitzar el Moodle a partir del confinament. Així doncs, el transvasament de continguts és entre cursos Restaurats de l’IOC i cursos acabats de fer per als professors o entre els mateixos cursos acabats de fer aquesta primavera.

Gràcies.


En réponse à Marcel Lopez-Mateos Romero

Re: Problemes a l'hora d’importar

par MONICA GRAU PRIETO,

Hola, Marcel,

perdona, havia entès que era una còpia de seguretat.

En aquest cas diga'ns tots dos cursos, el curs on vols importar continguts i el curs on estan aquests continguts. Diga'ns també quin tema o activitats vols importar per poder fer la prova.

Fins ara,

Mònica

En réponse à MONICA GRAU PRIETO

Re: Problemes a l'hora d’importar

par Marcel Lopez-Mateos Romero,

Hola, Mònica,

Moodel – CFA Jaume Tuset: https://educaciodigital.cat/cfajaumetuset/moodle/

Vaig intentar importar els continguts del curs d’Història de l’IOC (SO6 Història 2 – GES) al curs Prova d’Importació. Com era una prova, volia fer un transvasament de tot, però, especialment, m'interessa les activitats, els recursos i els bancs de preguntes.

Moltes gràcies,

Marcel

En réponse à Marcel Lopez-Mateos Romero

Re: Problemes a l'hora d’importar

par MONICA GRAU PRIETO,

Hola, Marcel,

és ben estrany, ho revisem i us diem alguna cosa.

Fins ara,

Mònica

En réponse à MONICA GRAU PRIETO

Re: Problemes a l'hora d’importar

par XAVIER DOMENECH VILAR,

Hola Mònica,


sóc de l'Institut Marta Estrada de Granollers,  i ahir vaig fer proves d'importar el curs de Tecnologia de 3r d'ESO TEC3 dins del de 2n d'ESO TEC2, simplement per provar, i tampoc em va funcionar.Simplement em va afegir els títols dels temes, però no va importar cap activitat o recurs.

Em passa el mateix. És possible que quan importem un curs hàgim d'esperar un dia per a que es sincronitzi la importació?


Xavi

En réponse à XAVIER DOMENECH VILAR

Re: Problemes a l'hora d’importar

par MONICA GRAU PRIETO,

Hola, Marcel i Xavi,

ja teniu l'error resolt. Per algun motiu, se us havien desconfigurat els paràmetres de restauració de cursos. Ara ja us hauria de funcionar correctament.

Fins ara,

Mònica