Moure activitats a dins de carpetes

Moure activitats a dins de carpetes

de IRIS GARCIA PEDRET -
Número de respuestas: 3

Bon dia,

en el Moodle de l'escola vaig afegir diferents activitats, com ara URL, fòrums, tasques,...

M'agradaria incloure cadascuna de les activitats dins d'una carpeta, però veig que només em deixa penjar fitxers. 

Com ho podria fer?

Gràcies!


En respuesta a IRIS GARCIA PEDRET

Re: Moure activitats a dins de carpetes

de MONICA GRAU PRIETO -

Hola, Iris,

efectivament les carpetes són per a fitxers.

Les activitats i recursos normalment estan a la pàgina principal del curs, unificades si vols dins d'un tema concret. Si de cas, explica'ns una mica més la teva necessitat i mirem de trobar una opció que us serveixi.

Fins ara,

Mònica

En respuesta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Moure activitats a dins de carpetes

de IRIS GARCIA PEDRET -

Hola Mònica, 

gràcies per la teva resposta.

T'explico més concretament: a la nostra escola volem proposar activitats als alumnes setmanalment (del 15 al 22 d'abril, del 22 d'abril al 29 d'abril,...). D'aquesta manera, ells poden organitzar la feina que tenen durant la setmana.

Hem vist que, si deixem totes les activitats al "mur" principal d'un curs concret, queda una llista mooooolt llarga d'activitats diferents, ja que hi ha totes les activitats d'una en una de totes les àrees que els proposem treballar.

És així que, per a fer-ho més lleuger visualment i per ajudar-los a trobar millor les activitats que han de realitzar en una setmana concreta, volem crear carpetes que portin per nom la setmana concreta, per exemple: una carpeta que inclogui les tasques a fer del 15 al 22 d'abril, una altra carpeta que inclogui les tasques del 22 al 29 d'abril... Així no queda una llista llarguíssima i densa.

El meu dubte és que alguns companys entre els que m'hi incloc, ja havíem preparat i fet les activitats tipus "llista" i no dins de carpetes. Ara ens trobem que no sabem com moure les activitats que hem fet des del "mur" del curs fins a la carpeta que volem. 

No sé si m'he explicat. Gràcies! 

En respuesta a IRIS GARCIA PEDRET

Re: Moure activitats a dins de carpetes

de MONICA GRAU PRIETO -

Hola, Iris,

no és possible moure aquestes activitats que heu creat dins de carpetes. Entenc que els companys que ho han fet, el que han posat són documents. En la meva opinió és molt millor afegir activitats pròpies de Moodle, on podeu donar una retroacció als alumnes que no pas fitxers a una carpeta.

Veient el que m'expliques, crec que una possible opció és que al curs feu servir un tema diferent cada setmana, allà podeu combinar tasques i carpetes sense fer una llista tan llarga. Als paràmetres del curs podeu triar l'opció de "mostra un tema a cada pàgina" amb el que aconseguiríeu que els alumnes només vegin la setmana actual.

Mireu a veure si amb aquestes indicacions veieu la forma de fer-ho i sinó ens dieu i us donem un cop de mà.

Fins ara,

Mònica