Enllaços relatius interns

Enllaços relatius interns

by ANGEL PEREZ BEROY -
Number of replies: 3

Sovint als nostres cursos enllacem recursos d'altres parts del mateix curs o, fins i tot, d'altres cursos del nostre mateix centre, on l'alumnat també està donat d'alta o que estan oberts a visitants.

Ho havíem fet a agora, però amb la migració, alguns d'aquests enllaços  (tots els que hem vist) fallen i hem de reescriure'ls.

Com es poden crear les referències o enllaços relatius a l'arrel del nostre moodle?

Seria útil per no haver de tornar a cercar-los i canviar-los si fos el cas que hi hagués una nova migració o alguna mena de canvi en els noms que puguin ser necessaris.

Àngel

In reply to ANGEL PEREZ BEROY

Re: Enllaços relatius interns

by MONICA GRAU PRIETO -

Hola, Àngel,

després de la migració es va dur a terme un "replace" dels URL:

://agora.xtec.cat/xxxxx/moodle/
://educaciodigital.cat/xxxxx/moodle/

Amb això vull dir que no us hauria de passar. Abans de seguir canviant-ho de forma manual, ens pots passar un exemple concret per revisar-ho i si cal tornar a executar aquest replace?

Fins ara,

Mônica

In reply to MONICA GRAU PRIETO

Re: Enllaços relatius interns

by ANGEL PEREZ BEROY -

Bé, a mi no em passava, m'ho han comentat dos companys que s'havien trobat algun cas i que ja ho havien arreglat a mà.

Llavors vaig pensar en si hi havia una forma de prevenir-ho i per això us ho vaig preguntar.

Si no em torna a comentar alguna cosa més algun company, i que sigui de prou abast, no cal que feu res més al respecte pel que es refereix al nostre centre i a aquest tema, ho anirem rectificant si es dóna algun cas més.

Mercès.

Àngel.


In reply to ANGEL PEREZ BEROY

Re: Enllaços relatius interns

by MONICA GRAU PRIETO -

Hola, Àngel,

si detecteu un altre cas i no és urgent el canvi ens aniria bé l'exemple per confirmar que el canvi de domini es fa correctament.

Bon cap de setmana,

Mònica