No puc editar la taula a la pàgina de categoria

No puc editar la taula a la pàgina de categoria

von Damián Pascual Calero Aguado -
Anzahl Antworten: 5

Bon dia.

Estic intentant insertar una taula a l'inici d'algunes pàgines de categoria del nostre web. 

Com ja sabeu, a un article és fàcil. La insertes, la pots editar, fer més gran, més petita... afegir files i columnes sobre la marxa... 

1


El meu problema és que estic editant la pàgina de categoria i no em deixa "seleccionar" de cap manera la taula per poder afegir files i columnes. Tampoc em deixa fer-la més gran o més petita.

2


Moltes gràcies.

Als Antwort auf Damián Pascual Calero Aguado

Re: No puc editar la taula a la pàgina de categoria

von IGNACIO BENITO ABEJARO BOSCH -

Bon dia Damian,

Ens pots facilitar un enllaç a una de les pàgines que no podeu editar per tal de fer la prova nosaltres mateixos?

Heu provat per casualitat a escollir l'opció "visual" i crear una altra fila o columna vosaltres mateixos, per comprovar si funciona?

salutacions

Als Antwort auf IGNACIO BENITO ABEJARO BOSCH

Re: No puc editar la taula a la pàgina de categoria

von Damián Pascual Calero Aguado -

Bon dia Ignacio.

https://agora.xtec.cat/ceip-puig-gairalt/categoria/primaria/2n/

De moment, el que he fet ha segut fer un quadre a un article i l'he copiat i enganxat aquí (i en altres categories q tmbé em donen problemes)

He provat a fer-ho amb l'opció "visual" i no deixa afegir files ni columnes. Res.


Una cosa que m'ha cridat molt l'atenció: entrant al nodes que teniu de "prova" sí que puc fer tot el que vull a les pàgines de categoria...(modificar dimensions, afegir columnes i files, canviar propietats...)

Al nodes de prova, abans d'editar, em surt un cartell que diu que abans he d'actualitzar Wordpress. Llavors, una vegada li dono, ja puc editar i funciona perfectament... no sé si també tindrà a veure. Aquest cartell no em surt al meu nodes.

Gràcies.

Als Antwort auf Damián Pascual Calero Aguado

Re: No puc editar la taula a la pàgina de categoria

von IGNACIO BENITO ABEJARO BOSCH -

Bon dia Damián,

Jo també ho he provat i tampoc funciona, en el nostre nodes de proves de producció tampoc. Des de l'opció visual si que funciona, és poden afegir files i columnes (fent clic en actualitzat un cop s'ha fet el canvi). Sembla que tingui alguna cosa a veure amb l'editor, ho deixarem anotat i mirarem si es pot fer alguna cosa al respecte.

salutacions

Als Antwort auf IGNACIO BENITO ABEJARO BOSCH

Re: No puc editar la taula a la pàgina de categoria

von Damián Pascual Calero Aguado -

Bona tarda, Ignacio.

A mi em continua donant el mateix problema. De fet, tampoc em funciona des de l'opció visual:

1


He provat a seleccionar la última fila, tota la taula... Pero res. De moment, he vist com fer-ho des de la opció de "text" i aniré afegint files així fins que trobin alguna solució.

Gràcies Ignacio