Visibilitat mediateca

Visibilitat mediateca

by VERONICA GARCIA GONZALEZ -
Number of replies: 5

Bon tarda,

Sóc la Verónica de l'Escola Taula Rodona. Aquests dies hem començat a utilitzar NODES com a xarxa social, abans la fèiem servir com a web. Tinc un dubte, en el moment que qualsevol usuari vol pujar una imatge s'obre la mediateca. Aquesta té carregades fotos d'altres NODES privats i de la web,com es pot fer per a que els alumnes no accedeixin a aquestes fotos? Ja que si s'esborren de la mediateca s'esborren de la web.


Moltes gràcies per tot!

Salutacions, 

Vero

In reply to VERONICA GARCIA GONZALEZ

Re: Visibilitat mediateca

by IGNACIO BENITO ABEJARO BOSCH -

Bona tarda Veronica,

Únicament els usuaris administradors poden eliminar fitxers de la mediateca, així que no patiu.

salutacions

In reply to IGNACIO BENITO ABEJARO BOSCH

Re: Visibilitat mediateca

by VERONICA GARCIA GONZALEZ -

Hola Ignacio.

Sí cert, però tenen accès a fotos d'altres NODES privats i fins i tot dels nodes ocults. Hem provat i se les poden guardar, aquí veig un error de privacitat. 

Moltes gràcies!

Salutacions, 

Vero


In reply to VERONICA GARCIA GONZALEZ

Re: Visibilitat mediateca

by IGNACIO BENITO ABEJARO BOSCH -

Bon dia Veronica, 

Tens raó, malauradament aquest és un mòdul de tercers i té aquest funcionament. Mirarem si existeix alguna versió actualitzada que solucioni el problema.

salutacions

In reply to IGNACIO BENITO ABEJARO BOSCH

Re: Visibilitat mediateca

by VERONICA GARCIA GONZALEZ -

Hola de nou,

Gràcies per la teva resposta.

Escric novament perquè estem fent servir el NODES (xarxa) com a mitjà de comunicació amb els alumnes de la nostre escola. Ara hi ha moltes famílies que estant tenint problemes a l'hora de gestionar la pujada de vídeos i fotos. Amb les imatges hem vist que és perquè ocupen molt, ja els hem fet un tutorial per tal que les pugin reduïdes. Però el tema vídeo com ho fem? He vist que no es recomana pujar moltes imatges ni vídeos perquè la web té poca capacitat. La meva idea principal és dir a les famílies que posin el vídeo al seu Drive o a Youtube (ocult) i adjuntin el link però fent proves hem vist que no redirecciona des de dins del Nodes al Drive ni a Youtube.

En una altra escola on vaig estar, jo havia penjat un enllaç de vídeo de youtube a un Nodes i es veia la imatge del vídeo. Ara en aquesta no es veu, només surt el link o la paraula que poso en substitució. Sabeu quina solució té això?

Moltes gràcies!

Salutacions, 

Vero

In reply to VERONICA GARCIA GONZALEZ

Re: Visibilitat mediateca

by XAVIER MELER GUTIERREZ -

Hola Vero,

Estem pendents d'una actualització per corregir aquest error dels enllaços. Us hem aplicat un pegat temporal i ara els enllaços a la xarxa interna ja us haurien de funcionar. 

La solució de Youtube y Drive que proposeu és correcte. Nodes no pot allotjar el volum associat als vídeos i només pot enllaçar-los. 

Salutacions!