No apareix el títol a la pàgina d'inici

No apareix el títol a la pàgina d'inici

by Roger Ripoll March -
Number of replies: 2

Hola, bones. Sóc Roger Ripoll de l'escola Joana d'Empúries de Castelló d'Empúries. 

lDarrerament tinc un petit problema que no hi trobo solució. A la pàgina d'inici no em surt el títol que escric quan faig l'edició de la pàgina. Per tant he d'escriure una altra vegada el títol al cos del text perquè la publicació tingui un títol. 

Em podeu explicar com ho he de fer per tornar a fer aparèixer la pàgina principal amb títol?

Gràcies!!!


In reply to Roger Ripoll March

Re: No apareix el títol a la pàgina d'inici

by IGNACIO BENITO ABEJARO BOSCH -

Bona tarda Roger,

Nosaltres no hem pogut reproduir el vostre error, però si que hem vist que quan s'edita la pàgina el link principal no existeix, potser el problema és aquest. Podrieu provar a crear una nova pàgina d'inici en forma de test a veure si això us soluciona el problema.

salutacions

In reply to Roger Ripoll March

Re: No apareix el títol a la pàgina d'inici

by XAVIER MELER GUTIERREZ -

Hola Roger, 

No es cap error. És el comportament esperat. La portada està formada per una pàgina d'inici "buida" completament i les noticies de la categoria portada. 

La pàgina "buida" esta pensada per posar anuncis, vídeos, carrusels de fotos o qualsevol altre contingut HTML i, per estètica, moltes vegades interessa no tenir un títol en aquesta part. S'amaga per defecte. 

Si vols que et posi el títol automàticament has de crear un article a portada i definir a Personalitza -> Pàgina d'inici -> Fila 1 a "1" i tindràs el mateix resultat. 

Jo et recomano que facis servir els articles a portada. Moltes vegades és interessant veure què fan els centres encara que les noticies siguin anteriors.

Salutacions,
Xavi