Plantilla cursos primària

Plantilla cursos primària

by JAUME PUIG PLANAS -
Number of replies: 4

Hola sóc en Jaume Puig coordinador TAC del centre concertat 08022719 NtraSra de Montserrat. Fundació Albada, he carregat correctament les plantilles genèriques d'educació infantil, cursos i alumnes, però la meva consulta és si sabeu si hi ha un error en la plantilla de cursos d'educació primària 2 línies, ja que no carrega els 12 cursos que hi ha degut a un problema de la ID?. 

Em podeu dir que pot ser?

Attachment error càrrega.PNG
In reply to JAUME PUIG PLANAS

Re: Plantilla cursos primària

by MONICA GRAU PRIETO -

Hola, Jaume,

sembla que el problema és que l'ID de la categoria no és correcte.

Els ID de les categories del vostre Moodle són diferents als dels Moodle nous. En el vostre cas els ID són els següents:

  • CI: 84
  • CM: 85
  • CS: 86

Ja provareu amb aquest canvi i ens dieu si us ha funcionat.

Fins ara,

Mònica

In reply to MONICA GRAU PRIETO

Re: Plantilla cursos primària

by JAUME PUIG PLANAS -

He esborrat les categories del nostre Moddle de cicle inicial, cicle mitjà i cicle superior, per a veure si així ho carregava bé, però em dóna el mateix error.

El canvi a què et referies, era que jo canviés la nostra ID de cicle inicial, mitjà i superior.?


Gràcies

In reply to JAUME PUIG PLANAS

Re: Plantilla cursos primària

by Josep Ferràndiz Farré -

Hola Jaume,

els canvis que havies de fer era en el fitxer csv. Concretament al camp "category". Aquesta columna ha de contenir l'identificador numèric de la categoria on vols crear el curs i ha d'existir.
Els codis d'identificació de categoria els estableix moodle en el moment de crear la categoria. No es poden canviar. A la captura de la precàrrega que adjuntes es pot veure que a la columna "Estat" s'indica "No s'ha pogut resoldre la categoria per ID". Això vol dir que els valors que conté el camp "category" en el csv que intentes carregar no existeixen (no hi ha cap categoria al teu centre amb els valors del fitxer).

La Mònica ha mirat les ID's de les categories i t'ha indicat quins valors s'havien de posar al csv. Si has esborrat les categories ja no seran els mateixos.
Per tant, el que cal fer és: 

  1. Crear les categories que et facin falta.
  2. Obtenir el número d'identificació de cadascuna d'aquestes categories: 
    Pots fer-ho des d'Administració del lloc / ►Cursos / ►Gestiona cursos i categories 

    Selecciona una categoria (fes clic sobre el seu nom) i fixat en la barra d'adreces del navegador. Al final de l'URL trobaràs el número de la categoria que hagis seleccionat : ".../moodle/course/management.php?categoryid=X" on X és el número de la categoria, el que ha de constar al fitxer csv.

     

Josep


In reply to Josep Ferràndiz Farré

Re: Plantilla cursos primària

by JAUME PUIG PLANAS -

Bon dia Josep,

Ara sí, perfecte!

He tornat a crear les categories i he canviat la ID en el document CSV, i tot OK.

Moltes gràcies.