08037978 Problemes en la creació de fòrums

08037978 Problemes en la creació de fòrums

per Angel Cano Auñon -
Nombre de respostes: 10

Bon dia,

Estic creant un fòrum i no em deixa que puguin respondre ni alumnes ni mestres. No surt aquesta opció. He llegit diferents maneres de realitzar-ho però no em surt.

Algú em podria donar un cop de mà.

En resposta a Angel Cano Auñon

Re: 08037978 Problemes en la creació de fòrums

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Angel,

segurament és un tema de grups.

Si ens passes l'enllaç al curs ho mirem.

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: 08037978 Problemes en la creació de fòrums

per Angel Cano Auñon -
En resposta a Angel Cano Auñon

Re: 08037978 Problemes en la creació de fòrums

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola, Angel,

has triat un fòrum tipus blog, és a dir, no es pot debatre, cada fil és una entrada nova. Si el que vols és que es puguin respondre fils,  has de triar el Fòrum estàndard per a ús general.

Ja ho provaràs i ens dius si t'ha funcionat.

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: 08037978 Problemes en la creació de fòrums

per Angel Cano Auñon -

Bon dia, he utilitza tots els diferents tipus de fòrums per veure si podien respondre els mestres, i no he tingut fortuna.

us torno a enviar un altre enllaç. A veure si podeu ajudar-me https://educaciodigital.cat/escolasuris/moodle/mod/forum/discuss.php?d=40

Continua sense sortir respon.

En  teoria he utlitzat els fòrums on els mestres i alumnes poden contestar a temes.

En resposta a Angel Cano Auñon

Re: 08037978 Problemes en la creació de fòrums

per Josep Ferràndiz Farré -

Bon dia Angel,

el tipus de fòrum és correcte. El curs és obert a tothom però has de tenir en compte que per poder intervenir cal haver-se identificat al moodle del centre i estar inscrit al curs on està el fòrum. En cas contrari només es podran veure els missatges però no intervenir.

Josep


En resposta a Josep Ferràndiz Farré

Re: 08037978 Problemes en la creació de fòrums

per Angel Cano Auñon -

Bon dia Josep,

M'he ficat amb un compte d'un company que està inscrit en el curs com a mestre, i no em surt la paraula respon com indico en la captura de pantalla.

Així que no sé quin problema hi ha, no trobo el perquè no acaba de funcionar.

En resposta a Angel Cano Auñon

Re: 08037978 Problemes en la creació de fòrums

per JOAN GUILLEN PELEGAY -

Hola Àngel,

De forma general hauries de mirar el tipus de fòrum (ja ho has fet), els tipus de grup de l'activitat (com "grups separats", que entenc que tampoc és el cas) i si algú hagués posat Permisos (es poden afegir individualment a cada activitat).

La meva hipòtesi, però (descartant el que comentava) és que no està bé la inscripció. Heu de vigilar que no estiguin entrant com a visitants (ja sabeu que els visitants no poden participar). Això pot ser degut a que no han iniciat sessió o també que heu deshabilitat el mètode "normal" (el manual) i, per tant, encara que es validin i siguin usuaris que has inscrit, realment estan entrant com a convidats.

Fes una mirada a l'Administració del crus -> Usuaris -> Mètodes d'inscripció per veure si els mètodes d'entrada estan bé (el manual i el de visitants).

JOan

En resposta a Angel Cano Auñon

Re: 08037978 Problemes en la creació de fòrums

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola, Angel,

ja hem donat amb el problema. Tot i que els usuaris estaven inscrits, als mètodes d'inscripció teníeu ocult el mètode manual. El professor podia seguir entrant, però no podia participar.

Hem fet clic a l'ullet per activar-ho i ara ja funciona correctament.

Fins ara,

Mònica