No em surt l'opció de Plugin a WordPress

No em surt l'opció de Plugin a WordPress

von Seila Maria Vega -
Anzahl Antworten: 4

Hola ! Bona tarda! 

A veure si algú em pot ajudar, gestiono la web d'un institut amb wordpress i vull instalar un plugin de traducció automàtica, PolyLang, Gtranlate... 

Però d'entrada no em surt ja la opció de plugin i estic logada amb l'usuari admin, algú sap el motiu o que tinc que fer o activar ?? 

Afegeixo una foto del meu menu i una altre on si es veu la opció i no entenc perquè en aquest no es veu! 



Anhang Plugin_imageInsEsteve.png
Anhang Plugin_image.png
Als Antwort auf Seila Maria Vega

Re: No em surt l'opció de Plugin a WordPress

von MONICA GRAU PRIETO -

Hola, Seila,

els administradors dels Nodes no podeu instal·lar plugins addicionals. Aquesta gestió està centralitzada i tots els Nodes tenen els mateixos plugins. El que sí que podem fer és activar-vos el Polylang al vostre Nodes (el GTranslate no seria possible) però tingueu en compte que aquest plugin no és de traducció automàtica, haureu de ser vosaltres que creeu els articles en els idiomes que vulgueu.

Fins ara,

Mònica

Als Antwort auf MONICA GRAU PRIETO

Re: No em surt l'opció de Plugin a WordPress

von JUAN PEDROCHE CLOUTE -
Hola Mònica,

El nostre centre també voldria instal·lar el plugin Polylang al nostre Nodes (o qualsevol altre que permeti el mateix), per poder mostrar continguts directament en anglès. Pel que sembla ens heu d'activar aquest servei perquè no està per defecte a Wordpress. Com podem activar la petició? Moltes gràcies.
https://agora.xtec.cat/ieaoriolmartorell/

Joan
Als Antwort auf JUAN PEDROCHE CLOUTE

Re: No em surt l'opció de Plugin a WordPress

von MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Joan,
us hem activat l'extensió "Polylang" al vostre Nodes.

Fins ara,
Mònica