Some of the files in this submission can only be accessed by direct download

Some of the files in this submission can only be accessed by direct download

per SALVADOR CARDONA PERIS -
Nombre de respostes: 8

Bona tarda,

Quan corregeixo una tasca lliurada en docx o odt no se'm visualitza correctament. Obtinc l'error: "some of the files in this submission can only be accessed by direct download"

Es pot solucionar?

Per cert: quin tipus de fitxers es poden visualitzar en aquest entorn? És possible amb imatges?


En resposta a SALVADOR CARDONA PERIS

Re: Some of the files in this submission can only be accessed by direct download

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola, Salvador,

aquest tipus de correcció només està preparada per a fitxers PDF.

La resta de fitxers no permeten fer servir la correcció del document in situ, l'heu de baixar al vostre ordinador.

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Some of the files in this submission can only be accessed by direct download

per SALVADOR CARDONA PERIS -

Quina llàstima. Amb el G Classroom i una tablet sí que es pot.

Tot i això em mantinc fidel al Moodle, és molt millor.


Gràcies.

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Some of the files in this submission can only be accessed by direct download

per SALVADOR CARDONA PERIS -

Hola,

Tafanejant per https://docs.moodle.org/all/es/Configuraciones_de_tarea#Tipos_de_env.C3.ADo he trobat



He comprovat l'opció "Conversor de documents" i em sembla que ho tinc ben configurat. Fins i tot he clicat "Test document conversion" i m'apareix una prova positiva de creació de pdf.

És possible doncs que la correcció de tasques sigui factible la conversió autompatica a pdf i llavors la correcció manuscrita?


En resposta a SALVADOR CARDONA PERIS

Re: Some of the files in this submission can only be accessed by direct download

per JOAN GUILLEN PELEGAY -

Hola Salvador,

Sí, és possible la correcció de arxius pdf, generant un segon pdf que es pot "guixar" directament des de la correcció de Moodle.

A l'espai de suport inicial al treball amb Moodle hem penjat aquest vídeo de la URV que ho il·lustra molt bé.

https://www.youtube.com/watch?time_continue=74&v=eaaj6YviZpc&feature=emb_title

Joan

En resposta a JOAN GUILLEN PELEGAY

Re: Some of the files in this submission can only be accessed by direct download

per SALVADOR CARDONA PERIS -

Em funciona correctament si el fitxer original de l'alumne és pdf però segons entenc amb la captura que us he enviat abans (https://docs.moodle.org/all/es/Configuraciones_de_tarea#Tipos_de_env.C3.ADo) aquest tipus de correcció també es pot aplicar a fitxers docx i odt (i encara aniroa millor a fitxers imatge).

Seguint amb les indicacions de l'enllaç antrior he activat "Conversor de documents" perquè es s'automatizi la creació de pdf a partir d'altres formays (sembla que hio fa el Google Drive i el test m'ha resultat positiu).

Però quan ho poso a la pràctica em quedo amb la finestra en blanc i l'error "some of the files in this submission can only be accessed by direct download" que ja vaig capturar en el primer post d'aquest fil.

En resposta a SALVADOR CARDONA PERIS

Re: Some of the files in this submission can only be accessed by direct download

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola, Salvador,

la funcionalitat existeix però a Àgora no està configurada. Ara mateix només és possible fer-la servir amb documents PDF. Esperem que en el futur sí que estigui disponible.

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Some of the files in this submission can only be accessed by direct download

per SALVADOR CARDONA PERIS -

Hola,


Us volia demanar si ara, a EIX, ja és possible corregir un lliurament de docx directament al navegador (suposo que amb creació prèvia automàtica de pdf).

I sobretot corregir directament trameses en format imatge. Com ara:

He de pitjar la zona lila. Baixar el fitxer. Obrir-lo amb GIMP. Corregir-lo. Tornar-lo a pujar.

Tot plegat poc àgil.


En resposta a SALVADOR CARDONA PERIS

Re: Some of the files in this submission can only be accessed by direct download

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola, Salvador,

amb documents ja hauria de funcionar, si no és així ens ho dius que ho revisaríem. Aquesta funcionalitat no contempla el seu ús amb imatges. L'única cosa que podeu fer és demanar que els alumnes posin les imatges dins d'un document de tex, d'aquesta manera el podríeu corregir directament.

Fins ara,

Mònica