Problemes amb el captcha de l'autoinscripció

Problemes amb el captcha de l'autoinscripció

de MARIA ROSARIO DE ANTONIO GARCIA -
Número de respuestas: 5

Hola, he activat la autoinscripció pels alumnes per tal que ells mateixos s'inscriguin a un curs (són adults, CFA), i m'apareix aquest error quan intento autoinscriure'm com a prova: 

ERROR para el propietario del sitio web:
el dominio de la clave de sitio web no es válido
reCAPTCHA
He generat un nou captcha, i l'he copiat als llocs corresponent, però segueix sense funcionar. Ho podríeu mirar, si us plau? L'adreça del moodle és https://educaciodigital.cat/afa-martinetdenit/moodle/
Gràcies!
Roser


En respuesta a MARIA ROSARIO DE ANTONIO GARCIA

Re: Problemes amb el captcha de l'autoinscripció

de MONICA GRAU PRIETO -

Hola, Roser,

gràcies per avisar-nos de l'error. Veiem que efectivament hi ha un problema amb el ReCAPTCHA. De moment, l'hauríeu de desactivar si voleu que els usuaris s'autoregistrin.

Us avisarem quan estigui resolt.

Fins ara,

Mònica

En respuesta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Problemes amb el captcha de l'autoinscripció

de MARIA ROSARIO DE ANTONIO GARCIA -

Gràcies per la ràpida resposta! Intento esborrar, a la Gestió de l'autenticació, les claus RECAPTCHA, però els canvis no es guarden... diu que estan defintis en clau php... potser depèn de vosaltres esborrar-los.

En tot cas, ja m'espero.

Roser


En respuesta a MARIA ROSARIO DE ANTONIO GARCIA

Re: Problemes amb el captcha de l'autoinscripció

de MONICA GRAU PRIETO -

Hola, Roser,

les claus no les podeu canviar, ho hem de fer nosaltres per a tots el Moodle, però això pot trigar uns dies. Per tal de desactivar el reCAPTCHA, heu d'accedir aquí: https://educaciodigital.cat/afa-martinetdenit/moodle/admin/settings.php?section=authsettingemail

Fins ara,

Mònica

En respuesta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Problemes amb el captcha de l'autoinscripció

de MONICA GRAU PRIETO -

Hola, Roser,

ja està resolt el problema amb el reCAPTCHA. Ja podeu tornar a activar el reCAPTCHA si és que el vau desactivar com us vaig dir.

Fins ara,

Mònica