Podem accedir a EIX sense tneir un centre públic adscrit?

Podem accedir a EIX sense tneir un centre públic adscrit?

per Laura Ganzer Justicia -
Nombre de respostes: 3

Hola, 

Estic amb una adjudicació d'Atenció Domiciliària d'un alumne d'escola concertada. Tinc possibilitat d'utilitzar el Gsuite del domini de l'escola però per qüestions de protecció de dades no tinc accés a la plataforma moodle de l'escola.

Seria possible en aquesta situació disposar d'un accés a EIX i generar un curs amb moodle per el meu alumne? Em donaria més joc que les aplicacions de google.

Gràcies.

Laura

En resposta a Laura Ganzer Justicia

Re: Podem accedir a EIX sense tneir un centre públic adscrit?

per JOAN GUILLEN PELEGAY -

Hola Laura,

Crec que això ho hauries de solucionar amb la direcció de l'escola.

A primera vista, veig molts més problemes amb Gsuite (ja que és un tercer i caldria mirar millor les condicions de les llicències) que no amb Moodle (que les dades estan al Departament d'Educació). En tot cas, les plataformes Àgora i Eix s'ofereixen només als centres educatius, no als docents.

Si la pregunta no anava per aquí, insisteix i ho comentem millor. Però la idea central és que no hi ha "un servei eix genèric" sinó que les escoles poden tenir un.

Atentament,

Joan

En resposta a JOAN GUILLEN PELEGAY

Re: Podem accedir a EIX sense tneir un centre públic adscrit?

per Laura Ganzer Justicia -

Hola Joan,

Al ser una escola privada (concertada) m'estic trobant amb molta reticència a incloure'm amb normalitat en el funcionament del centre, presencial i telemàtic. 

Ja suposava que el servei d'EIX era per centres, però havia de preguntar. La solució per mi serà mantenir-me amb aplicacions més laxes (skype i entorn Gsuite).

Gràcies!

En resposta a Laura Ganzer Justicia

Re: Podem accedir a EIX sense tneir un centre públic adscrit?

per JOAN GUILLEN PELEGAY -

Hola Laura,

Entenc el que dius.

Si vols treballar amb Moodle però no tens un centre de referència que t'ofereixi el servei, podries mirar a Moodle Cloud (pots treballar amb la modalitat "Free"). Potser ho trobes massa liat (la idea és que un mestre no hagi de ser obligatòriament  un administrador de Moodle) però sí que et donarà llibertat de fer proves.

Si ho veus viable, ho pots fer servir amb els teus alumnes. I més endavant, sempre tindràs materials-activitats que podries restaurar en qualsevol Moodle. També pot ser un molt bon argument per a que et donin accés, no? ensenyant els recursos i activitats que vols oferir.

Bé, només és un apunt per si ho trobes interessant.


Joan