Relacionar grup d'alumnes amb un curs

Relacionar grup d'alumnes amb un curs

von ALVARO BLAY MARTINEZ -
Anzahl Antworten: 6

Bona tarda,

Ja tenim l'arxiu .csv creat, els cursos fets i l'alumnat concret a dintre de cada curs. Però quan entrem al moodle amb l'usuari de qualsevol alumne, veiem que té acces a tots els cursos existents. 

Què hem fet malament? Com podem fer que, per exemple, els alumnes de 6è només puguin veure el curs de 6è?

Moltes gràcies!

Als Antwort auf ALVARO BLAY MARTINEZ

Re: Relacionar grup d'alumnes amb un curs

von JOAN GUILLEN PELEGAY -

Hola Álvaro,

Els cursos de la maqueta original eren públics. Si no ho heu canviat, ho seguiran sent (pot entrar tothom, també el visitant que no es registra).

Però als cursos nous, si no els heu obert a visitants explícitament, només poden entrar els usuaris inscrits. No és així?

Pots comprovar això? Que no hi ha una confusió entre aules virtuals públiques (les del cadenat obert) i privades?

Ja diràs i seguim...

Joan

Als Antwort auf JOAN GUILLEN PELEGAY

Re: Relacionar grup d'alumnes amb un curs

von ALVARO BLAY MARTINEZ -

Hola Joan!

Els cursos preestablerts els vaig esborrar i en vaig crear de nous.

Sí, els visitants veuen el curs però quan intenten accedir-hi no els hi surt res, d'acord. Pregunto: hi ha alguna possibilitat de que no vegin ni els cursos? que tot estigui en blanc pel visitant? Per curiositat.

Però allò important, el que vull, és que un alumne de X curs només vegi i pugui entrar al seu curs, és possible? Vull dir, que a un alumne de 6è només li surti el curs de 6è, no li surti res més, perquè ara mateix té accès a tots els cursos.

Gràcies per l'ajuda!

Als Antwort auf ALVARO BLAY MARTINEZ

Re: Relacionar grup d'alumnes amb un curs

von MONICA GRAU PRIETO -

Hola, Álvaro,

Si vas a Administració del lloc | Primera Plana | Paràmetres de la primera plana podràs definir el que es mostra als usuari abans d'entrar i quan entren. Pel que expliques jo triaria aquestes opcions:

Si ens passes l'URL del vostre Moodle mirem com ho teniu i mire d'ajudar-vos amb la resta de qüestions.

Fins ara,

Mònica



Als Antwort auf MONICA GRAU PRIETO

Re: Relacionar grup d'alumnes amb un curs

von ALVARO BLAY MARTINEZ -

Hola Mónica!

Moltes gràcies!! Amb això crec que ja he resolt tots els dubtes de moment.

Així i tot us deixo l'URL: https://educaciodigital.cat/escola-josefina-ibanez/moodle/

Als Antwort auf ALVARO BLAY MARTINEZ

Re: Relacionar grup d'alumnes amb un curs

von ALVARO BLAY MARTINEZ -

Bé, sí tinc altre dubte...

He creat usuaris per a professors, però no trobo com assignar el rol de professor o professor no editor a aquests nous usuaris. Em podeu ajudar?

Als Antwort auf ALVARO BLAY MARTINEZ

Re: Relacionar grup d'alumnes amb un curs

von MONICA GRAU PRIETO -

Hola, Álvaro,

ho trobaràs explicat en aquest vídeo tutorial:


Fins ara,
Mònica