Alumnes infantil

Alumnes infantil

von Concepció Mas Gou -
Anzahl Antworten: 6

Bona tarda:


A la meva escola volen posar també els alumnes d'infantil a l'EIX , he creat la categoria Infantil, els cursos també, he fet un full de càlcul igual que els que he fet servir  per primaria i no em deixa carregar-los, em surt d'error que el firstname no és correcte, els usuaris he posat a tots ap0101....., la contrasenya copiada de les altres, el firstname Alumne 01..., last name P3 INFANTIL, el curs P3, l'adreça tots ap0101@no.valid.., el tipe 1 i manual tal i com venien fets els llistats de Primària algú em pot dir on és l'error? el codi del meu centre és 17008444

Als Antwort auf Concepció Mas Gou

Re: Alumnes infantil

von MONICA GRAU PRIETO -

Hola, Concepció,

ens pots enviar el document que has fet servir a agora@xtec.cat per revisar-ho?

Fins ara,

Mònica

Als Antwort auf MONICA GRAU PRIETO

Re: Alumnes infantil

von Concepció Mas Gou -

Vaig a provar les plantilles que no vaig saber veure quan vaig començar l'EIX i les he fet jo mateixa si no em funcionen us dic. Gràcies

Als Antwort auf MONICA GRAU PRIETO

Re: Alumnes infantil

von Concepció Mas Gou -

Hola ja ho he resolt em faltava títol email a dalt de tot de la graella , gràcies en Marc de l'àrea TIC de Girona ho he pogut arreglar. Gràcies a tots els que hi sou per donar-nos un cop de mà

Als Antwort auf Concepció Mas Gou

Re: Alumnes infantil

von JOAN GUILLEN PELEGAY -

Hola Concepció,

A l'espai de suport(https://odissea.xtec.cat/course/view.php?id=64622) ja s'han penjat plantilles per infantil. Pot ser és més fàcil agafar-les.

En tot cas, si el problema continua o necessites personalitzar la "pujada", ens pots mostrar una mostra del csv que sigui (la primera línia i una segona línia amb dades no reals però amb el mateix format que tingueu).

Qualsevol cosa, ens dius.

Joan

Als Antwort auf JOAN GUILLEN PELEGAY

Re: Alumnes infantil

von Concepció Mas Gou -

Vaig a provar les plantilles , quan vaig fer primària no les vaig veure o me les vaig saltar i si no em surt us dic, gràcies