Problema tècnic per obrir un NODE

Problema tècnic per obrir un NODE

de Vanessa Clavaguera Pujolas -
Número de respuestas: 6

Hola, sóc la Vanessa Clavaguera, cap d'estudis de l'escola d'Educació Especial Ramon Suriñach de Ripoll. La web del centre és https://agora.xtec.cat/ceeramonsurinach/ .

Fins ara hem fet servir la pàgina web del centre com a portal informatiu i divulgatiu, però ara necessitaríem poder crear un node per cada grup classe i el fórum. 

He seguit els tutorials online, però m'he trobat que la web no em permet crear nodes. Em surt la notificació: " Els següents components actius de BuddyPress no tenen associats pàgines de WordPress: Membres, Mur, Nodes. Repara" i al clicar a repara em diu que no estic autoritzada per fer aquesta acció. 

Em podrieu donar un cop de mà?


I una darrera pregunta, és necessari que tots els alumnes tinguin correu electrònic? La majoria no tenen capacitat per gestionar-lo i ho faran a través de la família... 


Salut i gràcies!

En respuesta a Vanessa Clavaguera Pujolas

Re: Problema tècnic per obrir un NODE

de IGNACIO BENITO ABEJARO BOSCH -

Bon dia,

Per algun motiu s'havien esborrat les pàgines que fa servir el nodes (activitat a tot el lloc web, membres i Nodes) Les hem tornat a crear i ja sembla que tot funciona correctament, podeu fer la validació?

Finalment, a la vostra pregunta dels correus electrònics, no cal que siguin verídics, és a dir, podeu utilitzar correus falsos tipus xtec.invalid o user.invalid.

salutacions

En respuesta a IGNACIO BENITO ABEJARO BOSCH

Re: Problema tècnic per obrir un NODE

de Vanessa Clavaguera Pujolas -

Perfecte, ja funciona i l'he pogut crear. 


Els correus falsos com han de ser, per exemple per un alumne que es diu Xavier, seria Xavier@xtec.invalid? 

En respuesta a Vanessa Clavaguera Pujolas

Re: Problema tècnic per obrir un NODE

de IGNACIO BENITO ABEJARO BOSCH -

Bon dia Vanessa,

Al ser falsos, pots posar el que vulguis, el que has enviat d'exemple serviria perfectament.

salutacions

En respuesta a IGNACIO BENITO ABEJARO BOSCH

Re: Problema tècnic per obrir un NODE

de Vanessa Clavaguera Pujolas -

Moltes gràcies per la vostra ajuda!

Una darrera pregunta. Com puc saber les visualitzacions/seguiment que té la web?

Gràcies.

En respuesta a Vanessa Clavaguera Pujolas

Re: Problema tècnic per obrir un NODE

de MONICA GRAU PRIETO -

Hola, Vanessa,

Nodes disposa d'un giny anomenat "Estadístiques" que podeu posar, per exemple al peu de pàgina per registrar els accessos que teniu. Si no ho trobeu ens passeu l'URL del vostre Nodes i us l'afegim nosaltres.

Fins ara,

Mònica