Professorat – gestor

Professorat – gestor

von Max Muntadas Pekkola -
Anzahl Antworten: 5

Bon dia,

sóc l’administrador del portal EIX de la nostra escola, però tinc un equip de mestres que estarem fent aquests primers passos en el disseny, estructura i posada en marxa del portal. Llavors de cada cicle (Educació Infantil, CI, CM i CS) hem pensat que estaria bé que hi hagués un/a mestre/a encarregat de gestionar el seu cicle (som una escola de 2 línies).

Com ho he de fer?

He fet una prova amb un dels comptes genèrics que ens van crear des de l'inici (n’hi ha per a 6 mestres) i que ens van enviar per correu, en aquest cas he fet servir el de 3r, i només puc accedir a 3r, no a la resta del cicle mitjà.

Gràcies.


Als Antwort auf Max Muntadas Pekkola

Re: Professorat – gestor

von MONICA GRAU PRIETO -

Hola, Max,

en aquest cas, hauries d'inscriure com a professor editor l'usuari genèric a tots els cursos que ha de gestionar.

Hauries d'anar a Administració del cus | Usuaris | Usuaris inscrits. T'adjunto una captura de pantalla que et pot ser d'utilitat. 

Fins ara,

Mònica

Als Antwort auf MONICA GRAU PRIETO

Re: Professorat – gestor

von Max Muntadas Pekkola -

Gràcies, però vols dir GESTOR? És que "professor editor" no m'apareix. He intentat posar una captura de pantalla, però em desapareix un cop he enviat el missatge al fòrum.


Reprenenent el fil del que et comentava de l'equip de mestres que posarem en marxa el portal EIX de la nostra escola, llavors, hauré de fer això amb cada mestre gestor(editor) per a cadascun dels cursos en els que podrà donar un cop de mà? És a dir, de cada curs de tot el cicle - cada mestre de l'equip es faria càrrec d'un cicle (cursos per assignatures o del mode que finalment ho fem...).


Perquè, he vist que hi ha un rol que es diu "CREADOR de cursos"? Això ens podria ser útil? Vull dir, per aquest equip de la meva escola per muntar el portal EIX?


Administració del lloc / usuaris / permisos / assigna rols globals


Merci

Als Antwort auf Max Muntadas Pekkola

Re: Professorat – gestor

von MONICA GRAU PRIETO -

Hola, Max,

a Administració del lloc / usuaris / permisos / assigna rols globals s'afegeixen els usuaris que han de tenir permisos a tot el lloc, en aquest cas, si voleu fer-ho així (tindran accés a tots els cursos) podeu fer-los gestors. El que a vosaltres us interessa és tenir un professor editor als cursos. En aquest cas cal fer-ho des de dins del propi curs anant a Administració del cus | Usuaris | Usuaris inscrits.

Una tercer opció seria fer a aquests usuaris gestors d'una categoria concreta. Per fer-ho cal accedir a Administració del lloc | Cursos | Gestiona cursos i categories. A l'apartat de categories (part esquerra) fer clic a l'eina d'engranatge i anar a "Assigna rols". Aquí apareixerà una finestra semblant a la dels rols globals.

Fins ara,

Mònica

Als Antwort auf MONICA GRAU PRIETO

Re: Professorat – gestor

von Max Muntadas Pekkola -

Bon dia,

tinc un altre dubte respecte al professorat. El document CSV que pujaré per a una càrrega massiva amb les dades de TOT el claustre, serà amb els seus correus electrònics reals, per tant, en el moment en que aquest document s’hagi pujat, aquests mestres rebran automàticament un correu electrònic per autenticar-se? Amb el nom d’usuari i password?

Donat que a la plantilla a la columna d’AUTH, posa MANUAL, no els arribarà res, veritat?

He fet una prova amb un perfil de mestre, i no ha arribat res.

Gràcies


Als Antwort auf Max Muntadas Pekkola

Re: Professorat – gestor

von MONICA GRAU PRIETO -

Hola, Max,

pots NO posar contrasenya i en la càrrega de fitxer, en l'apartat de contrasenya, pots triar enviar la contrasenya per correu electrònic al professorat.


Si els carregues amb contrasenya, els hauràs d'enviar de forma manual per correu electrònic a cadascun d'ells.


Fins ara,

Mònica