Icona de la pestanya del navegador

Icona de la pestanya del navegador

par MARIA JOSE ARRIBA VILLARES,
Nombre de réponses : 2

Hola, 

Tinc dos dubtes.

1. Ens agradaria canviar la icona de la pestanya del navegador pel logotip del centre. 

L'he ficat a l'apartat logotips però no sé si és el lloc correcte.

2. La pàgina em surt inicialment posada en castellà. Es pot posar que surti directament en català?

08041210

Gràcies.

En réponse à MARIA JOSE ARRIBA VILLARES

Re: Icona de la pestanya del navegador

par JOAN GUILLEN PELEGAY,

Hola Maria Jose,

Vaig comentant les preguntes...

- La icona que apareix al navegador de tots els espais Moodle del Departament és comuna: "l'à" d'àgora. No es pot canviar.


- Respecte els logotips del centre... No cal pujar-lo a Administració del lloc -> Aparença -> Logotips perquè l'entorn visual que utilitzem no agafa aquestes imatges, però sí que podeu anar a Administració del lloc -> Aparença -> Temes -> XTEC2 per afegir el logo a la capçalera

Entre aquest logo, la tria de colors i la Informació de la primera pàgina (on es defineix el "nom de l'espai") es pot mirar de personalitzar la capçalera.


- A Administració del lloc -> Idiomes -> Paràmetres d'idioma teniu dos paràmeres.

Per una banda, podeu informar de l'idioma per defecte.

Tot i així, si marqueu que s'adapti al navegador, mirarà d'agafar l'idioma que tingui configurat l'usuari en el seu navegador. Per tant, podeu treure aquest "tip" per iniciar el lloc en català.


Seguim!

Joan