Es bloqueja quan clico "Importar des d'alexandria"

Es bloqueja quan clico "Importar des d'alexandria"

par Enric Mujal Colilles,
Nombre de réponses : 11
Hola, estic tenint un problema amb el nostre moodle: https://agora.xtec.cat/escola-proa/moodle/ 

Quan intento importar des del recurs d'alexandria el moodle se'm bloqueja i he de sortir i tornar a entrar al navegador. El navegador es posa "Esperant a agora.xtec.cat".

Si resto a l'espera, m'acaba sortint el missatge: "S'ha produït un error en llegir a la base de dades"

En réponse à Enric Mujal Colilles

Re: Es bloqueja quan clico "Importar des d'alexandria"

par MONICA GRAU PRIETO,

Hola, Enric,

hem detectat un error en la importació directa des d'Alexandria i hi estem treballant. De moment, caldrà que baixeu el backup i el restaureu al vostre Moodle de forma manual.

Fins ara,

Mònica

En réponse à MONICA GRAU PRIETO

Re: Es bloqueja quan clico "Importar des d'alexandria"

par Enric Mujal Colilles,

Hola,

estic intentant pujar un arxiu de 30 MB. Ho estic fent a través de google drive per esquivar la restricció d'arxius grans. Quan s'està carregant el backup em surt el següent error: "No es pot llegir el fitxer bé perquè no existeix, bé perquè hi ha problemes amb els permisos."

Aquest backup és un curs d'alexandria. Com que no es pot utilitzar "importar des de d'alexandria" hem vau donar aquesta altra opció, però no funciona.


En réponse à Enric Mujal Colilles

Re: Es bloqueja quan clico "Importar des d'alexandria"

par JOAN GUILLEN PELEGAY,

Hola Enric,

Faré proves per si hi ha alguna incidència, però fa pocs dies vaig restaurar cursos grans sense problemes.

Una pregunta, ho fas des del compte d'administrador del Moodle? Si no, ho has de fer (o demanar-ho). A part de la problema de pujada d'arxius, que es soluciona amb el Drive, hi ha un altre permís de "restauració" que fa que això només ho pugui fer l'administrador.

Ja diràs,

Joan

En réponse à Enric Mujal Colilles

Re: Es bloqueja quan clico "Importar des d'alexandria"

par MONICA GRAU PRIETO,

Hola, Enric,

pots provar de pujar el fitxer des del Portal d'Àgora (https://agora.xtec.cat/portal).

Pots trobar explicat pas a pas com fer-ho a la PMF Què s'ha de fer per pujar fitxers més grans de 10 MBs al servidor?

Fins ara,

Mònica

En réponse à MONICA GRAU PRIETO

Re: Es bloqueja quan clico "Importar des d'alexandria"

par Enric Mujal Colilles,

Hola,

ara mateix no sé qui té l'usuari i la contrasenya per entrar a l'àrea de serveis. Tot i això, si l'administrador ha de pujar les còpies de seguretat d'una en una, no és gaire còmode. 

Si funciones lo de google drive cada docent podria pujar-se les seves còpies de seguretat...

Com podria solucionar-ho sense haver de passar per l'àrea de serveis?

Gràcies!

En réponse à Enric Mujal Colilles

Re: Es bloqueja quan clico "Importar des d'alexandria"

par MONICA GRAU PRIETO,

Hola, Enric,

tal com et comentava en Joan, a través del Drive ho ha de fer un administrador o un gestor si la mida és gran. Hem provat a restaurar al vostre Moodle una còpia de més de 10MB i ens ha funcionat. Podeu passar-nos el curs d'Alexadnria per veure si aquell backup en concret té algun problema?

Fins ara,

Mònica

En réponse à MONICA GRAU PRIETO

Re: Es bloqueja quan clico "Importar des d'alexandria"

par Enric Mujal Colilles,
Hola Mònica,

primer de tot gràcies per la vostra dedicació i més durant aquests dies que són "vacances".

La importació la vaig fer des del comte d'administrador. Tampoc et puc passar l'arxiu per aquí perquè excedeix la mida permesa. 

El link del curs d'alexandria és el següent:

http://alexandria.xtec.cat/local/alexandria/data/download.php?rid=2629&fid=23

En réponse à Enric Mujal Colilles

Re: Es bloqueja quan clico "Importar des d'alexandria"

par MONICA GRAU PRIETO,

Hola, Enric,

ho revisem perquè sembla que el problema no sigui del Drive sinó del fitxer.

Fins ara,

Mònica

En réponse à MONICA GRAU PRIETO

Re: Es bloqueja quan clico "Importar des d'alexandria"

par Enric Mujal Colilles,

Ho he provat amb el mateix curs però enlloc de ser del 19/20 és del 18/19, per fer un canvi d'arxiu, i dóna el mateix error.

Gràcies per tot!

En réponse à Enric Mujal Colilles

Re: Es bloqueja quan clico "Importar des d'alexandria"

par MONICA GRAU PRIETO,

Hola, Enric,

el problema amb aquests backups encara no l'hem esbrinat i pot ser complicat..., però ja s'ha resolt el problema que hi havia amb Alexandria, ara ja podeu importar cursos directament amb l'importador.

Fins ara,

Mònica