GINY Galeria imatges i mida grafies giny categoria grup classe o text

GINY Galeria imatges i mida grafies giny categoria grup classe o text

per SEBASTIA CARLES PONS SAURA -
Nombre de respostes: 1

Benvolguts,

Tinc dues qüestions a fer-vos.

1. Voldria inserir una galeria d'imatges amb les icones de sèrie de cada grup a la barra de categoria esquerra que he fet a les categories de cada grup-classe per tal d'afavorir la navegació. Fins aquí no hi ha problema. Això ho sé fer i m'ha sortit. Ara bé, com puc fer per lincar cadascuna de les imatges a la seva categoria corresponent? Ho intentat de totes les maneres, però no m'en surto perquè mo em deixa modificar l'enllaç.

2. A les barra de categoria de cada grup hi he afegit el giny grup-classe amb les dades dels tutors i cotutors i correus electrònics. Ara bé, com que el nostre correu corpopratiu és una mica llarg, queda escapçat. Hi ha manera de reduir la font, perquè es pugui veure complet?

La url del meu centre és: https://agora.xtec.cat/iesventuragassol/

Ja direu si hi ha alguna solució.

Gràcies per endavant.

Sebastià

En resposta a SEBASTIA CARLES PONS SAURA

Re: GINY Galeria imatges i mida grafies giny categoria grup classe o text

per IGNACIO BENITO ABEJARO BOSCH -

Bon dia,

Segons el que hem entès en la vostra primera pregunta, quan configureu la galeria podeu establir una url per a cada imatge.

carrusel

Pel que fa a la següent consulta, podeu anar a personalitza --> css adicionals i establir el següent: 

a {

  font-size: 10px;

}

Això modifica el tamany de font per els links, vigileu perquè això ho modifica per a tota la pàgina.

salutacions