Fer un curs privat: només un mestre i uns pocs alumnes el puguin veure

Fer un curs privat: només un mestre i uns pocs alumnes el puguin veure

de PAULA ASOREY BERNARDEZ -
Número de respuestas: 5

M'agradaria fer-ho però no me'n surto. He creat el curs i he inscrit al mestre i a un alumne de moment per fer la prova i l'alumne no pot veure el curs. Ja que el curs l'he posat amb l'ull tapat perquè sigui privat. Què podria fer?

Moltes gràcies!


En respuesta a PAULA ASOREY BERNARDEZ

Re: Fer un curs privat: només un mestre i uns pocs alumnes el puguin veure

de JOAN GUILLEN PELEGAY -

Hola!

- Entenc que tens "l'ull tapat" de l'accés a visitants, però no de les "Inscripcions manuals" oi?

- I també que a Inscripcions manuals has fet l'assignació personal dels usuaris que comentes.

- Si entres en el curs i vas a "Participants" has de veure aquests usuaris inscrits.


Si tot això és correcte, l'alumne ha de poder entrar al curs. Ha de comprovar que estigui validat amb el seu usuari (que no surti dalt "Inicia la sessió").

Comprova això i si segueix el problema, insisteix en aquest fil i continuem.


Joan

En respuesta a JOAN GUILLEN PELEGAY

Re: Fer un curs privat: només un mestre i uns pocs alumnes el puguin veure

de PAULA ASOREY BERNARDEZ -

Bon dia!

Si si, tinc l'ull tapat dels visitants i diria que no el d'incripcions manuals. També tinc inscrits al mestre i l'alumne. El mestre si que entra i ho veu però l'alumne no. He fet alguna captura de pantalla a veure si veus on pot estar l'error.

Cal dir que l'he eliminat un parell de cops per si un cas i no funciona.

Gràcies!!


Adjunto Anotació 2020-04-04 114346.png
Adjunto Anotació 2020-04-04 114532.png
Adjunto Anotació 2020-04-04 114630.png
En respuesta a PAULA ASOREY BERNARDEZ

Re: Fer un curs privat: només un mestre i uns pocs alumnes el puguin veure

de Josep Ferràndiz Farré -

Bon dia Paula

el curs està ocult:


Els cursos ocults no són accessibles als estudiants
Si vols que els estudiants inscrits al curs el puguin veure has de canviar la visibilitat del curs d'oculta a Mostra

Josep

En respuesta a Josep Ferràndiz Farré

Re: Fer un curs privat: només un mestre i uns pocs alumnes el puguin veure

de PAULA ASOREY BERNARDEZ -

Però si poso mostra ho pot veure qualsevol estudiant. Jo només vull que uns pocs alumnes en concret el vegin i puguin accedir. La resta no. Com ho puc fer?

En respuesta a PAULA ASOREY BERNARDEZ

Re: Fer un curs privat: només un mestre i uns pocs alumnes el puguin veure

de MONICA GRAU PRIETO -

Hola, Paula,

hi ha dues qüestions a tenir en compte.

  • Si el curs té l'ullet obert de l'accés de visitats, el podrà veure qualsevol persona. En aquest cas tu dius que l'hi has tancat.
  • Si el curs té visibilitat Mostra als paràmetres del curs, serà accessible als professors i alumnes que hi estiguin inscrits. Si només hi ha 4 alumnes inscrits, aquests podran entrar, la resta d'alumnes de la plataforma no hi tindran accés.
Fins ara,
Mònica