No m'apareixen al menú de missatges els alumnes

No m'apareixen al menú de missatges els alumnes

par BENITO SANS CHAVALERA,
Nombre de réponses : 4

Bon dia,

Estic intentant enviar missatges a través del servei de "missatgeria de Moodle"

i només m'apareixen els usuaris amb els quals he tingut algun tipus de conversació durant el passat (Privat). Què estic fent malament? D'alta banda com es creen grups? ho pregunto per l'etiqueta grups.


I per finalitzar com es pot enviar un missatge pel servei de missatgeria de Moodle o pel correu a tots els usuaris d'un curs?

URL CURS: https://agora.xtec.cat/iesterraalta/moodle/course/view.php?id=43

Gràcies

En réponse à BENITO SANS CHAVALERA

Re: No m'apareixen al menú de missatges els alumnes

par MONICA GRAU PRIETO,

Hola, Benito,

per defecte els usuaris els pots cercar dins d'un curs, per tant, si entres al curs i fas una cerca els hauries de trobar.

Pel que fa a la missatgeria de grups, s'ha d'activar editant el grup.

Un cop activada als grups, i sempre i quan hi hagin usuaris us apareixeran a l'apartat corresponent.


Fins ara,

Mònica

En réponse à MONICA GRAU PRIETO

Re: No m'apareixen al menú de missatges els alumnes

par Raül Fernández,

Bon dia, m'estic barallant amb aquesta funcionalitat de moodle. 

Aparentment segueixo els passos, però no m'apareix res dins l'apartat de "grups" a la missatgeria. 

Vull veure com va, per veure si pot ser un bon substitut del xat, ja que veig que en la 3.7 a més pits esborrar missatges, per si la cosa es descontrola. 

Les proves les estic fent aquí: 

https://educaciodigital.cat/ies-vidreres/moodle/course/view.php?id=3625

En réponse à Raül Fernández

Re: No m'apareixen al menú de missatges els alumnes

par MONICA GRAU PRIETO,

Hola, Raül,

el professorat ha d'estar inscrit als grups per poder fer servir la missatgeria per grups. He fet la prova amb una alumna que sí que està dins d'un grup i apareix correctament.


Fins ara,

Mònica

En réponse à MONICA GRAU PRIETO

Re: No m'apareixen al menú de missatges els alumnes

par Raül Fernández,

Perfecte! Ja sabia jo que m'estava deixant alguna cosa. 

Faré algunes proves, i ja contestaré aquest mateix missatge per veure si la podem considerar com una alternativa al xat. 

De moment, els profes estan obrint un Hangouts de la Gsuite, però és millor no dispersar.